خبرنگاران آمریکا بر یاری به کشورهای کم درآمد در برابر کرونا تاکید نمود

به گزارش وبلاگ هوانورد، نیویورک- خبرنگاران- وزیر خزانه داری آمریکا در نشست مجازی گروه هفت بر چندجانبه گرایی و کوشش برای رفع کردن مشکل کشورهای کم درآمد در پاسخ به همه گیری تاکید نمود.

خبرنگاران آمریکا بر یاری به کشورهای کم درآمد در برابر کرونا تاکید نمود

بیانیه سخنگوی وزارت خزانه داری در خصوص به گزارش وبلاگ هوانورد، در بیانیه روز آدینه خزانه داری آمریکا آمده است که جنت یلن در نشست مجازی با وزیران دارایی و رییسان بانک مرکزی گروه هفت این مطلب را مطرح نمود.

یلن با تأکید بر تعهد دولت بایدن به چند جانبه گرایی برای حل مسائل جهانی، گفت ایالات متحده اولویت زیادی را برای تعمیق تعاملات بین المللی و تقویت اتحادهای خود قایل است.

وی همچنین بر اهمیت حمایت اقتصادی بیشتر برای بهبودی قوی و پایدار تأکید کرد و افزود زمان انجام کارهای عظیم، اکنون است و گروه هفت باید روی کارهایی که می توانیم برای پشتیبانی در این زمان انجام دهیم، متمرکز گردد.

وزیر خزانه داری آمریکا ادامه داد من و همکارانم انتظار داریم تعامل وزارت خزانه داری در این زمینه نسبت به چهار سال گذشته به طور چشمگیری تغییر کند، از کوشش ها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی حمایت جدی خواهیم داشت.

یلن گفت: ما نقش مهمی را که ایالات متحده باید در کوشش های جهانی برای آب و هوا ایفا نماید، درک می کنیم.

وی اظهر کرد اعتقاد پایدار دارم که کشورهای گروه هفت در هماهنگی با موسسات اقتصادی بین المللی باید برای رفع کردن چالش های کشورهای کم درآمد برای پاسخگویی به همه گیری کرونا کوشش نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آمریکا بر یاری به کشورهای کم درآمد در برابر کرونا تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا بر یاری به کشورهای کم درآمد در برابر کرونا تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید