عصبانیت آمریکا و انگلیس از نابودی عناصر القاعده در البیضاء

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از المسیره، عبدالمجید المرتضی معاون وزیر کشور یمن اعلام نمود که عناصر القاعده در حال حاضر به صورت علنی در کنار عناصر خارجی و متجاوز در مأرب حضور دارند.

عصبانیت آمریکا و انگلیس از نابودی عناصر القاعده در البیضاء

وی اضافه کرد: آمریکا و انگلیس نارضایتی خود را از پیشروی نیروهای یمنی و تار و مار عناصر القاعده در منطقه البیضاء اعلام نموده اند.

المرتضی اعلام کرد: این مسأله دلیل اصلی نگرانی های آنها نسبت به جبهه مأرب است. عملیات ما در مأرب با هدف نجات دادن شهروندان یمنی صورت می گیرد.

وی گفت: حضور عناصر اطلاعاتی تکفیری خطر بزرگی برای امنیت و ثبات استان مأرب به شمار می رود. ما تجهیزاتی از مواضع القاعده در منطقه البیضاء به دست آورده ایم که بیانگر ارتباط آنها با سرویس های اطلاعاتی خارجی است.

روز گذشته نیز سرویس اطلاعات یمن وابسته به دولت نجات ملی این کشور فاش کرد که عناصر القاعده در استان مأرب فعالیت گسترده ای دارند.

در گزارش منتشر شده از سوی سرویس اطلاعات یمن آمده است، تمام اماکن مورد استفاده تروریست های القاعده در استان مأرب از جمله خانه ها، هتل های محل سکونت، انبارهای سلاح و تجهیزات و اردوگاه های آموزشی و مسیرهای رفت و آمد آنها تعیین شده است.

به نوشته این گزارش، نیروهای اطلاعاتی یمن کوشش دارند، حجم توطئه ها علیه ملت این کشور و حمایت کشورهای متجاوز و در رأس آنها آمریکا از عناصر القاعده را فاش نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عصبانیت آمریکا و انگلیس از نابودی عناصر القاعده در البیضاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت آمریکا و انگلیس از نابودی عناصر القاعده در البیضاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید