یوونتوس مصمم به جذب کیه زا از فیورنتینا

به گزارش وبلاگ هوانورد، باشگاه یوونتوس در نظر دارد تا بال ایتالیایی تیم فوتبال فیورنتینا را به ترکیب تیم تحت راهنمایی آندره آ پیرلو اضافه کند.

یوونتوس مصمم به جذب کیه زا از فیورنتینا

به گزارش وبلاگ هوانورد، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا اطلاع داد؛ مدیران باشگاه یوونتوس نسبت به جذب فدریکو کیه زا، بال ایتالیایی تیم فوتبال فیورنتینا در فرصت به جامانده پنجره نقل وانتقالات تابستانی جاری (تا روز دوشنبه) مصمم هستند.

سران باشگاه فیورنتینا اما تنها در صورتی با جدایی کیه زای 22 ساله موافقت خواهند کرد که یوونتوس حاضر به پرداخت رقم درخواستی 60 میلیون یورویی مدنظر آنها گردد.

یوونتوس تابستان گذشته هم نسبت به جذب بال ایتالیایی فیورنتینا نزدیک بود، اما در آخرین لحظات مذاکرات طرفین به بن بست خورد و این انتقال عملی نشد.

کیه زا که قرارداد فعلی اش با فلورانسی ها در انتها ماه ژوئن 2022 به انتها خواهد رسید، پیش از این مورد توجه چهار باشگاه پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و منچستریونایتد هم قرار داشت.

کیه زا فصل گذشته در 37 بازی از رقابت های مختلف فصل جاری برای بنفش پوشان فلورانس به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 11 گل، 9 پاس گل هم برای هم تیمی های خود ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس مصمم به جذب کیه زا از فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس مصمم به جذب کیه زا از فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید