استقبال 20 درصدی بازار آمریکا از گوشی های 5G

به گزارش وبلاگ هوانورد، فروش تلفن های هوشمند 5G حدود 20 درصد از کل فروش ایالات متحده در ماه آگوست (مرداد،شهریور) را تشکیل می دهد، در حالی که این رقم در دی ماه سال گذشته فقط 3 ٪ بود.

استقبال 20 درصدی بازار آمریکا از گوشی های 5G

با وجود تأثیر کرونا بر بازار عرضه و تقاضا و حتی کاهش فروش گوشی های هوشمند، صرف کنندگان همچنان که به پایین رفتن قیمت ها علاقه دارند، علاقه خود را به گوشی های 5G نشان داده اند.

پیش بینی می گردد هنگامی که اپل جدیدترین آیفون 12 را با 5G راه اندازی می نماید، احتمالاً فروش نیز افزایشی چشمگیر خواهد داشت. نفوذ 5G در سال 2019 حدود 1 ٪ بود. با این حال، با راه اندازی بیشتر دستگاه های 5G در امسال استقابل از این نوع محصولات، به طور مداوم افزایش یافته است.

بزرگترین تغییر زمانی رخ خواهد داد که اپل جدیدترین آیفون های خود را در سه ماهه چهارم امسال عرضه کند. سهم بازار اپل در ایالات متحده در حدود 40 ٪ یا بیشتر است. وقتی اپل فروش آیفون های 5G را آغاز می نماید، این امر سهم بازار دستگاه های 5G را به صورت فروش ماهانه به شدت افزایش می دهد. به طور کلی، ما انتظار داریم که تلفن های هوشمند 5G حدود 20 ٪ از فروش کل سال 2020 را تشکیل دهند.

سامسونگ اولین شرکتی بود که آغاز به راه اندازی دستگاه های زیر 600 دلار با Galaxy A71، 5G در ماه ژوئن کرد و آن را با A51، 5G در ماه آگوست با قیمت 49999 دلار عرضه کرد. محبوب ترین گوشی هوشمند 5G تا به امروز در سال 2020 سامسونگ Galaxy S20 Plus 5G است.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین

به "استقبال 20 درصدی بازار آمریکا از گوشی های 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال 20 درصدی بازار آمریکا از گوشی های 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید