اینفوگرافیک ، شبیخون به موش های تهران ، شکایت مردمی از موش ها کمتر شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، نیم نگاهی به آمار سامانه 137 نمایانگر کاهش شکایت از حضور موش ها در شهر است، با این وجود طرح ضربتی مبارزه از 10 شهریور شروع شد و تا 30 روز ادامه خواهد داشت.

اینفوگرافیک ، شبیخون به موش های تهران ، شکایت مردمی از موش ها کمتر شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، آمارهای سامانه 137پلاس روند نزولی درخواست شهروندان مبنی بر طعمه گذاری موش را نشان می دهد، اما این به معنای توقف اقدامات در راستای مبارزه با این حیوانات موذی نیست چرا که شهرداری تهران به طور مستمر شناسایی کلونی تجمع موش ها و طعمه گذاری در آنها را پیگیری می نماید و انجام می دهد.

علاوه بر انجام برنامه های کاهش و کنترل موش در منطقه ها 22گانه، شهرداری تهران هر فصل، برنامه ضربتی هم براساس پیغام های شهروندان اجرا می نماید. در راستای همین رویکرد، طرح ضربتی 30روزه در واپسین روزهای تابستان شروع شده و آنطور که حسین شهابی، معاون امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند گفته این طرح با حضور اکیپ های متخصص کنترل و جمع آوری موش اجرا می گردد و تا آخر شهریور هم ادامه خواهد داشت.

مقابله با موش به 2روش شیمیایی و فیزیکی انجام می گردد. در روش شیمیایی سمومی که مورد استفاده قرار می گیرند به محیط زیست آسیب می زنند و ازاین رو مدیریت شهری کوشش نموده از نانوپودرهایی که آسیب شیمیایی کمتری دارند، استفاده کند. بعلاوه در روش فیزیکی هم از تله های چسبی استفاده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اینفوگرافیک ، شبیخون به موش های تهران ، شکایت مردمی از موش ها کمتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، شبیخون به موش های تهران ، شکایت مردمی از موش ها کمتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید