تاکید چاوانیچ بر توسعه همکاری ها با موی تای IFMA در ایران، جواد نصیری: عزت و پیشرفت ایران آرزوی ماست

به گزارش وبلاگ هوانورد، جواد نصیری نماینده فدراسیون بین المللی موی تای IFMA در ایران پس از عزیمت به کشور تایلند با رییس دانشگاه آسیای شرقی ملاقات کرد.

تاکید چاوانیچ بر توسعه همکاری ها با موی تای IFMA در ایران، جواد نصیری: عزت و پیشرفت ایران آرزوی ماست

به گزارش وبلاگ هوانورد مسابقات جهانی موی تای 2023 با حضور ورزشکارانی از 102 کشور، از امروز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند شروع شده است.

به همین منظور تیم کشورمان متشکل از 3 موی تای کار مرد و 8 ورزشکار خانم روز گذشته با همراهی جواد نصیری وارد بانکوک شد.

نماینده ایفما در کشورمان در بدو ورود خود به این شهر طی نشستی با دکتر چوتیاس چاوانیچ رییس دانشگاه آسیای شرقی ملاقات و گفت و کرد.

چاوانیچ در این ملاقات با بیان اینکه نمایندگی موی تای در ایران با توجه به کارنامه پیروز خود از پتانسیل بالایی برخوردار است، بر توسعه تبادلات و همکاری های دو جانبه در زمینه های ورزشی، علمی و فرهنگی تاکید نمود.

جواد نصیری نیز در این جلسه گفت: از آنجا که عزت و پیشرفت کشورمان در تمامی زمینه ها آرزوی ماست؛ موی تای ایفما در ایران از برقراری و تقویت ارتباطات علمی، ورزشی و فرهنگی با این دانشگاه مهم و معتبر در قاره آسیا استقبال می نماید.

لازم به ذکر است در خاتمه این ملاقات چاوانیچ رییس دانشگاه آسیای شرقی، با اهدای یک هدیه به عنوان یادبود، از کوشش های جواد نصیری در جهت توسعه و توسعه موی تای در ایران قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تاکید چاوانیچ بر توسعه همکاری ها با موی تای IFMA در ایران، جواد نصیری: عزت و پیشرفت ایران آرزوی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید چاوانیچ بر توسعه همکاری ها با موی تای IFMA در ایران، جواد نصیری: عزت و پیشرفت ایران آرزوی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید