تمام مراکز اقامتی و تفریحی تحت اختیار دستگاه های دولتی تا 17 فروردین ماه تعطیل است

به گزارش وبلاگ هوانورد، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت ها در شهرستان های سامان، فارسان و کوهرنگ جدی تر از سایر نقاط استان است.

تمام مراکز اقامتی و تفریحی تحت اختیار دستگاه های دولتی تا 17 فروردین ماه تعطیل است

به گزارش وبلاگ هوانورد چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی شامگاه دوشنبه 25 اسفند ماه در ستاد مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، با اشاره به اینکه این استان در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی رتبه سوم کشور را بعد از استان هرمزگان و البرز به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: این مسئله نشان دهنده فرهنگ بالا و قانونمداری مردم این استان است، اما نباید نسبت به این بیماری بی توجهی صورت گیرد، زیرا هم چنان در معرض خطر هستیم.

مجاورت با استان های پرخطر موجب نگرانی مردم و مسئولان شده

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان حدود 90 درصد ارزیابی شده است، گفت: مجاورت با استان های پر خطر از نظر شیوع ویروس کرونا از جمله خوزستان موجب نگرانی برای شروع موج چهارم کرونا در استان است، کمبود نیرو و تخت بیمارستانی این نگرانی را برای روبرو با پیک جدید کرونا تشدید می نماید.

استان چهار محال یکی از هدف های سفر گردشگران است

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری جزو استان های گردشگرپذیر در کشور است، بیان نمود: اگر اقدامات پیشگیرانه در ایام منتهی به سال نو و تعطیلات نوروز در اولویت قرار نگیرد، امکان دارد شرایط شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری پس از تعطیلات نوروز نگران نماینده گردد، در صورت بروز موج چهارم کرونا مدیریت این بیماری سخت خواهد شد.

هیچگونه خدماتی در مراکز تفریحی به مسافران و گردشگران ارائه نخواهد شد

عباسی با اشاره به محدودیت های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری در مورد پذیرش مسافر گفت: تمام مراکز اقامتی و تفریحی تحت اختیار دستگاه های دولتی تا 17 فروردین ماه تعطیل است و هیچ گونه خدماتی در مراکز تفریحی و توریستی عمومی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ارائه نمی گردد، این محدودیت ها در شهرستان های سامان، فارسان و کوهرنگ جدی تر از سایر نقاط استان است.

اجاره منزل شخصی به گردشگران ممنوع است

استاندار چهارمحال و بختیاری در مورد اجاره منازل مسکونی به مسافران، شرح داد: اجاره منزل شخصی به گردشگران و مسافران به ویژه به مسافران کانون های پر خطر کرونا از جمله خوزستان ممنوع است و با افرادی که اقدام به این کار نمایند به شدت برخورد می گردد.

در ایام تعطیلات نوروزی نظارت ها تشدید خواهد شد

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی نظارت ها باید تشدید گردد، یادآور شد: می توان از احکام صادره توسط دادستان ها در اعمال محدودیت با توجه به شرایط شهرستان ها استفاده کرد.

عباسی توضیح داد: از ستاد ملی کرونا درخواست می گردد برای اعمال محدودیت در استان های در معرض خطر از جمله چهارمحال و بختیاری رنگ بندی ها را برای اعمال محدودیت ملاک قرار ندهند، بلکه اجازه دهند محدودیت ها به فراخور شهرستان ها و استان ها انجام گردد.

کوچ عشایر باید تا خاتمه شهریور به تعویق بیفتد

استاندار چهارمحال و بختیاری در خاتمه تاکید نمود: کوچ عشایر باید تا 25 اردیبهشت به تعویق بیفتد و از ورود آن ها به استان جلوگیری گردد.

لازم به ذکر است، در خاتمه جلسه از دانش آموز سینا بهارلویی که پیروز به کسب رتبه سوم در بخش دلنوشته با موضوع کرونا در مسابقات کشوری نقاشی و دلنوشته بچه ها با عنوان همه ما قهرمانیم شده بود با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تمام مراکز اقامتی و تفریحی تحت اختیار دستگاه های دولتی تا 17 فروردین ماه تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مراکز اقامتی و تفریحی تحت اختیار دستگاه های دولتی تا 17 فروردین ماه تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید