خبرنگاران توسعه ورزش بانوان، افزایش نشاط اجتماعی را در پی دارد

به گزارش وبلاگ هوانورد، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: توسعه و گسترش ورزش بانوان موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه می شود و سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم را تضمین می کند.

خبرنگاران توسعه ورزش بانوان، افزایش نشاط اجتماعی را در پی دارد

به گزارش وبلاگ هوانورد، عباس علایی مقدم روز دوشنبه در نشست با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، ضمن اشاره به موفقیت های بسیار ارزشمند بانوان ورزشکار و قهرمان استان در عرصه های مهم جهانی و بین المللی، اضافه کرد:وقتی از ورزش صحبت می شود در نگاه اول فقط سلامتی جسمی در ذهن متبادر می شود در حالیکه آثار ورزش بسیار گسترده بوده و در ابعاد اجتماعی هم قابل بررسی است.

وی اضافه کرد: باید بپذیریم نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در همه گروه ها به ویژه بانوان است و با این کار می توان به ارتقای سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند نیز کمک کرد.

علایی مقدم شرح داد: در سال های اخیر بانوان قهرمان و ملی پوش استان در رشته های مختلف ورزشی برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند که کسب عنوان برترین مربی تکواندو جهان در سال 2018 توسط فاطمه صفرپور سرمربی ارزشمند و قزوینی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان، تنها گوشه ای از پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان ورزشکار دیار مینودری است.

وی اضافه کرد: وقتی زنان قهرمان در میادین ورزشی مدال کسب می کنند علاوه بر افتخار ملی به غرور و جایگاهی دست پیدا می کنند که می تواند آثار ارزشمند اجتماعی و فرهنگی را نیز برای آنها به دنبال داشته باشد.

در ادامه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ضمن تقدیر از نگاه ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان استان به توسعه و گسترش ورزش بانوان و توجه اصولی به این مقوله مهم، ابراز امیدواری کرد حضور و درخشش بیش از پیش بانوان ورزشکار استان در میادین مهم جهانی و بین المللی موجب رشد و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در بین بانوان استان شود.

صدیقه ربیعی گفت: توجه به این مهم ضمن کاهش ناهنجاری های اجتماعی موجبات نشاط خانواده و جامعه را بیش از پیش فراهم می کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توسعه ورزش بانوان، افزایش نشاط اجتماعی را در پی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه ورزش بانوان، افزایش نشاط اجتماعی را در پی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید