خطر محرومیت در انتظار 5 بازیکن استقلال

به گزارش وبلاگ هوانورد، اگر مرادمند، خاقانی، دیاباته، شجاعیان و قایدی در بازی با الاهلی از داور کارت بگیرند بازی آخر استقلال برابر الشرطه را از دست مى دهند.

خطر محرومیت در انتظار 5 بازیکن استقلال

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هوانورد، استقلال 4 بازی سخت را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار نموده و دو پیروزی، یک شکست و یک مساوی به دست آورده است و حالا شاگردان فرهاد مجیدی برای صعود از این گروه به عنوان تیم نخست یا قرار دریافت در میان سه تیم برتر دوم، باید حداکثر امتیاز را جمع نمایند و بدون شک سرمربی استقلال برای رسیدن به این مهم احتیاج دارد تا تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

در بین 5 بازیکن اخطاری استقلال، محمدحسین مرادمند و سبحان خاقانی برابر الشرطه عراق کارت دریافتد. شیخ دیاباته در بازی دور رفت برابر الدحیل و مهدی قایدی و داریوش شجاعیان در بازی بامداد امروز مقابل الدحیل اولین کارت زردشان در لیگ قهرمانان را دشت کردند.

استقلال در بازی پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 00:45 بامداد چهارشنبه برابر الاهلی عربستان به میدان می رود بازیکن محرومی ندارد اما اگر مرادمند، خاقانی، دیاباته، شجاعیان و قایدی در این بازی از داور کارت بگیرند بازی آخر استقلال برابر الشرطه را از دست مى دهند. اتفاقی که قطعا باب میل مجیدی نخواهد بود

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خطر محرومیت در انتظار 5 بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر محرومیت در انتظار 5 بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید