ساندبارهای 2023 ال جی با صدای فراگیر و قابلیت های ویژه

به گزارش وبلاگ هوانورد، مدل های تازه SOUNDBAR ال­جی با کاربری آسان، تطبیق­ پذیری عالی با تلویزیون های ال جی و صدایی قدرتمند تجربه کاربری فوق العاده ای را فراهم می نمایند.

ساندبارهای 2023 ال جی با صدای فراگیر و قابلیت های ویژه

ال جی الکترونیکس (LG) از مجموعه ساندبارهای 2023 خود شامل مدل های تازه SC9 و SE6 در نمایشگاه CES که در ژانویه سال تازه در لاس وگاس برگزار می گردد، رونمایی می نماید. ساندبارهای تازه که گزینه ای فوق العاده برای استفاده در کنار تلویزیون های 2023 ال جی هستند با صدایی قدرتمند و واضح، قابلیت هایی کاربردی، کاربری آسان و طراحی شیک و مدرن ارزش فوق­العاده­ای ارائه می نماید.

مدل های تازه ساندبارهای ال جی با تلویزیون های این شرکت تطبیق­پذیری کامل داشته و تجربه کاربری بسیار راحتی دارند. این ساندبارها با صدای فراگیر و دقیق باعث می شوند تماشای تلویزیون و شنیدن موسیقی برای کاربران مجذوب نماینده تر گردد. وقتی ساندبار و تلویزیون ال جی با هم استفاده شوند می توانند قابلیت های خلاقانه تازهی ارائه نمایند. ساندبارهای 2023 ال جی و تلویزیون های ال جی با ایجاد هم افزایی بیشتر برای ایجاد راه کارهای صدایی فوق العاده به مخاطبان امکان می دهند از صدای دالبی (Dolby Atmos)و IMAX با کیفیت بهبود یافته با استفاده از DTS:X لذت ببرند.

راه کارهای صوتی برتر این شرکت بعلاوه یک رابط بصری به Home Dashboard تلویزیون های ال جی می افزاید که کاربران را قادر می سازد به راحتی تنظیمات ساندبار خود را مدیریت نموده و حالت های انتخابی خود را بر روی تلویزیون نیز اعمال نمایند1. علاوه بر این، قابلیت WOWCAST2 به مدل های ساندبار 2023 اجازه می دهد بدون احتیاج به کابل به تلویزیون های ال جی وصل شده و راحتی بیشتر و ظاهر شیک­تری را بدون کاهش کیفیت صدا فراهم نمایند.

علاوه بر قابلیت های بیشتر و کاربری آسان تر، ساندبارهای تازه با طراحی پیچیده خود زیبایی مینیمالیستی تازهترین تلویزیون های ال جی را کامل می نمایند و به شکلی بی عیب و نقص با انواع مختلفی از دکورهای خانگی هماهنگ می شوند. کاربران می توانند با استفاده از یک براکت3 تازه، ساندبار ال جی خود را مستقیماً در زیر تلویزیون های ال جی نصب نمایند و نمایی عالی و موزون ایجاد نمایند. براکت که به قسمت پشتی تلویزیون های ال جی دارای این قابلیت متصل می گردد می تواند برای نصب ساندبار بر روی دیوار و یا پایه در ارتفاع مناسب که برترین تجربه صدا را برای کاربران فراهم کند، مورد استفاده قرار گیرد. این براکت احتیاج کاربران به سوراخ کردن دیوار و بی نظمی­های حاصل از کابل ها را برطرف می نماید.

ساندبار­های 2023 ال­جی با استفاده از فن آوری صوتی سه گانه ال جی شامل اولین بلندگوی Triple Up-Firing دنیا، دقت و وضوح صدا را برای ایجاد تجربه ای تمام و کمال از سینمای خانگی ارتقاء می دهند. اکنون برای سال تازه، فن آوری صدای Triple Level Spatial Sound Technology از تجزیه و تحلیل کانال به وسیله یک موتور سه بعدی مبتنی بر HRTF برای افزودن یک لایه میانی مجازی استفاده می نماید. نتیجه یک صدای بسیار زنده و دارای حس فضایی است.

کاربران بعلاوه قادرند تفاوت ایجاد شده به وسیله بهینه ساز سه گانه صدای ال جی (LGs Triple Sound Optimizer) را که قابلیتی است که عملکرد ساندبار­ها را به صورت هوشمند بهبود می دهد، تشخیص دهند و از صدای ارتقاء یافته به وسیله Smart Up-mixer که صدای دو کاناله (two-channel audio) را به صدای چند کاناله فراگیر (multi-channel surround) تبدیل می نماید لذت ببرند. هوش مصنوعی(AI) پیشرفته ال جی، خروجی صدا را با استفاده از بررسی شرایط اتاق و اعمال تنظیمات لازم بر روی ساندبار ، برای فضای کاربر شخصی سازی نموده و وضوح صدا را در محدوده فرکانس های پایین بهبود می دهد. این قابلیت بعلاوه فرکانس های کانال جلویی را تعدیل می نماید تا به بهبود تعادل کلی صدا، دیالوگ های فیلم یاری کند.

به علاوه، مدل های تازه از قابلیت پیشرفته هوش مصنوعی ساندبار­های ال جی استفاده می نمایند که صدایی فوق العاده را برای هرگونه محتوا تضمین می نماید. AI Sound Pro سیگنال های صوتی محتواهای مختلف از فیلم و مسابقات ورزشی گرفته تا بازی و موسیقی را تحلیل نموده و بر اساس آن برترین تنظیمات را به صورت اتوماتیک اعمال می نماید.

برای برطرف احتیاجهای متنوع امروزه تفریح های خانگی، ساندبار­های تازه ال جی با طیف وسیعی از خدمات، دستگاه ها و اتصالات سازگار هستند. کاربران می توانند از پخش بدون افت و با کیفیت عالی آثار هنرمندان و موسیقی های مورد علاقه خود بر روی سرویس های پخش موسیقی از قبیل Tidal Connect لذت ببرند.

برای کسانی که می خواهند تجربه گیمینگ خود را ارتقاء دهند، تازهترین ساندبار­های ال جی که برای کاهش بریدگی تصویر از VRR و برای حذف تأخیر از ALLM پشتیبانی نموده و بعلاوه به فرکانس 4K/120اجازه عبور می دهد.

ساندبار (مدل SE6) یکی از مدل های تازهی که ال جی در نمایشگاه CES 2023 به نمایش خواهد گذاشت به علت ابعاد کوچک تر برای فضاهای کوچک ایده آل است و طراحی مدرن و زیبای آن تقریباً با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می گردد. این مدل شیک تازه علی رغم این که کوچک ترین ساندبار ال جی است، چهار رادیاتور غیبرطرفال دارد که به ارائه صدای عالی با بیس قدرتمند یاری می نماید. SE6 از صدای Dolby Atmos نیز برای فراوری صدای سینمایی پشتیبانی می نماید.

ال جی تازهترین محصولات خود، از جمله ساندبار­های 2023 را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت. برای اطلاع از اخبار هیجان انگیز ال جی در نمایشگاه CES، هشتگ #LGCES2023 را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

# # #

  1. به وسیله به روزرسانی نرم افزار اعمال خواهد شد.
  2. WOWCAST با ساندبارهای مجهز به Wi-Fi قابل استفاده است. WOW orchestra با استفاده از به روزرسانی نرم افزار اعمال خواهد شد.
  3. براکت همراه با مدل SC9 با تلویزیون های سری OLED 2022 و 2023 سازگار است.
منبع: فوت و فن

به "ساندبارهای 2023 ال جی با صدای فراگیر و قابلیت های ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساندبارهای 2023 ال جی با صدای فراگیر و قابلیت های ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید