آغاز دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت صنایع دستی

به گزارش وبلاگ هوانورد، ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، آغاز دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت صنایع دستی صورت پذیرفت.

آغاز دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت صنایع دستی

سمانه سلطانی پور ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در رویداد مهر اصالت ملی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم می توانند تصویر و فیلم 2 نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواهان ارسال آثار براساس رعایت تمامی مقررات ثبت نامی شد و اضافه کرد: برای هدایت هر چه بیشتر شرکت نمایندگان، بخش ویژه ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس www.semnan.mcth.ir اختصاص یافته و نمونه برگه های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام شده است.

سلطانی پور در مورد مزایای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی گفت: دریافت نمایندگان مهر اصالت در مسیر برند سازی، بازاریابی و فروش آثار قرار می گیرند و دارندگان این نشان در اولویت شرکت در نمایشگاه ها قرار دارند.

او با اشاره به اینکه استان سمنان سال جاری میزبان برگزاری داوری مهر اصالت منطقه ای با حضور استانهای سمنان، تهران، مرکزی و قم است، اضافه کرد: در مرحله نخست و در سطح استانی، نمونه آثار ارسالی به وسیله داوران آنالیز و سپس برای رقابت به مسابقه ملی ارسال می شوند.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه رویداد مهر اصالت هر دو سال یک بار برگزار می گردد، گفت: شاخص های اصلی ارزیابی در این داوری اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط زیست و مسئولیت حقوق اجتماعی از جمله پیش شرط های ارسال آثار است.

سلطانی پور اضافه کرد: هنرمندان متقاضی شرکت در این رویداد در صورت هر گونه پرسش در مورد روند ثبت نام و...می توانند با شماره 33300075 داخلی (148) سرکار خانم رهبر تماس بگیرند.

در 6 دوره قبل درمجموع 53 اثر از استان سمنان پیروز به دریافت مهر اصالت ملی شده و 9 اثر هنرمندان استان نیز پیروز به دریافت مهر اصالت بین المللی صنایع دستی شده است.

منبع: همگردی

به "آغاز دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید