شکستن رکورد خودم، مهم ترین رقیب و هدفم است

به گزارش وبلاگ هوانورد، خبرنگاران/لرستان رکورددار پرش با نیزه بانوان ایران و عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: شکستن رکورد خودش، مهم ترین هدف و رقیبش هستند.

شکستن رکورد خودم، مهم ترین رقیب و هدفم است

مهسا میرزاطبیبی در گفت وگو با وبلاگ هوانورد گفت: زنان دوومیدانی کار نشان داده اند در صورت حمایت، رکوردهای بهتری را ثبت می کنند و جایگاه های بهتری را بدست می آوردند.

وی اظهار کرد: برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور که 4 و 5 خرداد در اراک برگزار می شود، آماده هستم و امیدوارم رکورد خوبی ثبت کنم.

وی با بیان اینکه این رقابت ها 100 امتیاز رنکینگ جهانی دارد، یادآور شد: سال قبل چهار بار رکورد پرش با نیزه بانوان کشور را ارتقا دادم و امسال هم به دنبال بهبود رکوردم هستم.

میرزاطبیبی تأکید کرد: در هر مسابقه ای هدفم ارتقای رکورد است و در حال حاضر هم با توجه به شرایطی که دارم، می توانم رکوردهای بهتری را ثبت کنم.

عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد گفت: رکوردهایم جزو چند نفر اول آسیا بوده اما شرایط رقابت های داخلی با بین المللی فرق دارد و به حضور در رقابت های خارجی سطح بالا نیاز دارم.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر که به سبب شیوع ویروس منحوس کرونا رقابت بین المللی خاصی برگزار نمی شود اما نباید این بخش مهم فراموش شود.

میرزاطبیبی یادآور شد: در داخل کشور که رقیب خاصی ندارم و همین خوبی ها و بدی هایی دارد اما شکستن رکورد خودم مهم ترین هدف و رقیبم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شکستن رکورد خودم، مهم ترین رقیب و هدفم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستن رکورد خودم، مهم ترین رقیب و هدفم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید