فارس من، حق الزحمه دانشجویان ارشد و دکتری از منابع دولتی پرداخت خواهد شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، معاون دانشگاه علم و صنعت گفت: با پیشنهاد دولت مقرر شد دستگاه های دولتی، منابعی را به کارهای تحقیقاتی اختصاص دهند و با تعریف پروژه سرانجام نامه های ارشد و دکتری در دانشگاه ها، سازمان برنامه و بودجه حق الزحمه دانشجویان را بپردازد.

فارس من، حق الزحمه دانشجویان ارشد و دکتری از منابع دولتی پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ هوانورد، برخی کاربران فارس سوژه دانشجویان دکتری، کارگران بی مزد و مواجب پژوهشی را در سامانه فارس من ثبت کرده اند و خواستار رسیدگی به حقوق این دسته از دانشجویان شده اند.

خبرنگار در پیگیری این سوژه و برای به نتیجه رسیدن این مطالبه به سراغ مدیران و مسئولان رفته است.

تورج محمدی معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ هوانورد از تامین اعتبار پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

پرداخت حق الزحمه پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از منابع دولتی

وی گفت: با توجه به نبود منابع کافی در دانشگاه ها برای پرداخت حق الزحمه کارهای تحقیقاتی، با پیشنهاد دولت مقرر شد که دستگاه های دولتی، منابعی را برای کارهای تحقیقاتی اختصاص دهند و این منابع در اختیار سازمان برنامه و بودجه واقع شده است؛ دانشگاه ها پروژه تعریف کنند و از محل تعریف پروژه ها پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری انجام شود و از این منابع حق الزحمه دانشجویان پرداخت خواهد شد.

به گفته وی، این کار به عنوان مقدمه ای برای تامین کمک هزینه تحصیلات تکمیلی آغاز شده است که البته هنوز تا پیاده سازی نهایی و رسیدن به نقطه ایده ال فاصله داریم.

ایده ال انجام همه پایان نامه ها به سفارش حامی

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران شرح داد: ایده ال هدف گذاری این است که بتوانیم تمام پایان نامه های تحصیلات تکمیلی را مشتری مدار و مشتری محور کنیم، به این معنا که یک پایان نامه حتما برای پاسخ گویی به یک نیاز صنعتی یا اجتماعی تعریف شده باشد و متقاضی پایان نامه حاضر به پرداخت هزینه های تهیه پایان نامه باشد.

انتهای پیام/

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، حق الزحمه دانشجویان ارشد و دکتری از منابع دولتی پرداخت خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، حق الزحمه دانشجویان ارشد و دکتری از منابع دولتی پرداخت خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید