محدودیت در آزادراه تهران-شمال تا عید فطر، آزادراه قزوین - رشت مسدود است

به گزارش وبلاگ هوانورد، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: آزادراه تهران-شمال از مورخ 20 فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، به غیر از روز های پنجشنبه و جمعه ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی مسدود است.

محدودیت در آزادراه تهران-شمال تا عید فطر، آزادراه قزوین - رشت مسدود است

نادر رحمانی در مصاحبه با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ هوانورد، درمورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: تردد در محور های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) وآزادراه رشت - قزوین روان است و محور های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: آزادراه تهران-شمال از مورخ 20 فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به غیر از روز های پنجشنبه و جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از محور های جایگزین کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

رحمانی شرح داد: محور های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: آزادراه قزوین - رشت (رودبار به توتکابن) مسدود بوده و تردد از جهت جایگزین محور قدیم قزوین - رشت انجام می شود. آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19 تا 7 روز بعد مسدود بوده و تردد از جهت جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می شود.محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از جهت جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

رحمانی شرح داد: محور های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و سی سخت - پادنا مسدود هستند.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "محدودیت در آزادراه تهران-شمال تا عید فطر، آزادراه قزوین - رشت مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت در آزادراه تهران-شمال تا عید فطر، آزادراه قزوین - رشت مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید