مهلت دریافت آثار پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، تهران (پانا) - دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی تربیتی رشد از تمدید مهلت دریافت آثار این جشنواره تا 30 مهرماه اطلاع داد.

مهلت دریافت آثار پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد ابراهیم محمدی در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی فیلم رشد ضمن آنالیز آخرین شرایط فعالیت های دبیرخانه، بر اساس درخواست های تلفنی و کتبی تعدادی از شرکت نمایندگان ایرانی و خارجی در این جشنواره برای تمدید فرصت اعلام شده، با تمدید مهلت اعلام شده موافقت کرد و در این خصوص گفت: نظر به اینکه نحوه دریافت آثار ایرانی نسبت به ادوار گذشته تغییر کرده و هم با توجه به اینکه بسیاری از هنرمندان از جمله فیلم سازان داخل و خارج از کشور هنوز در شرایط و محدودیت های سخت کرونایی به فراوری آثار خود مشغول هستند، شایسته است که دبیرخانه فیلم رشد تا جایی که مقدور است همکاری و مساعدت لازم برای رسیدن بعضی از آثار فراوریی که مراحل فنی و سرانجامی کار را پشت سر می گذارند به عمل آورد.

طبق اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد، همه فیلم سازان ایرانی و خارجی علاقه مند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که تا تاریخ 15 مهرماه پیروز به ثبت نام و ارسال آثار خود نشده اند، تا سرانجام روز آدینه 30 مهرماه جاری فرصت خواهند داشت که نسبت به ثبت نام و ارسال اثر خود اقدام نمایند.

پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد در بخش های بین الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش آموزان دوره دوم متوسطه در قالب های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند و پویانمایی تا مهلت تمدید شده همچنان پذیرای فیلم های فیلم سازان ایران و دنیا خواهد بود. موضوعات اعلام شده در فراخوان این دوره از جشنواره شامل دو بخش اصلی می باشد: فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و هم فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتواهای کتاب های درسی. علاقه مندان برای اطلاع از ریز موضوعات می توانند به سامانه جشنواره مراجعه نمایند.

تهیه نمایندگان و فیلم سازان محترم می توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی:

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن های دبیرخانه : 87196563 - 87196557 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت نمایندگان است.

بعلاوه نشانی الکترونیکی [email protected] آماده دریافت پیغام های مکتوب فیلم سازان محترم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مهلت دریافت آثار پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دریافت آثار پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید