کاتانچ: ملاقات با عراق می توانست برای ایران ترسناک باشد

به گزارش وبلاگ هوانورد، ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 روز پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم ملی شهر امان اردن در حالی برگزار می گردد که با اعلام فیفا کریشناتا پریرا از کشور سریلانکا قضاوت این بازی را برعهده دارد.

کاتانچ: ملاقات با عراق می توانست برای ایران ترسناک باشد

سرکو کاتانچ در نشست خبری قبل از این ملاقات در مورد برگزاری این بازی در اردن گفت: معین است که اگر این بازی در خاک عراق و در بصره برگزار می شد، این ملاقات برای ایران ترسناک بود. ولی باید این شرایط و بازی در زمین بیطرف را قبول کنیم.

کاتانچ گفت: هدف اصلی ما کسب سه امتیاز این مسابقه است. مقابل تیم شناخته شده و باتجربه ای بازی خواهیم کرد. اگر بازی در بصره برگزار می شد شرایط فرق می کرد.

وی درباره اینکه عراق چه برنامه ای برای بازی فردا با ایران دارد، تاکید نمود: صحبت درباره اینکه با چه تاکتیکی بازی می کنیم و اینکه چرا با یک تاکتیک دیگر بازی نمی کنیم در حال حاضر منطقی و درست نیست.

سرمربی عراق یادآور شد: بهتر است اول بازی را ببینیم و سپس آنرا تجزیه و تحلیل کنیم.

در این نشست خبری همچنین محمد حمید دروازه بان عراق گفت: هدف ما شاد کردن مردم عراق است. ما شرایط مردم و کشورمان را می دانیم و انگیزه و اشتیاق برای دریافت امتیاز در این بازی باعث می گردد تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاتانچ: ملاقات با عراق می توانست برای ایران ترسناک باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتانچ: ملاقات با عراق می توانست برای ایران ترسناک باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید