کان: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می شد، تمام شده است

به گزارش وبلاگ هوانورد، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معقتد است دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمانی را از آن خود می کرد، تمام شده است و این تیم باید بازی های سطح بالایی را از خود ارائه کند.

کان: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می شد، تمام شده است

به گزارش وبلاگ هوانورد، اولیور کان در تازه ترین اظهارنظر خود در خصوص وضعیت کنونی بایرن مونیخ و فراز و نشیبی که این تیم در فصل جاری داشته، گفت: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی در بازی های خود به پیروزی می رسید و قهرمانی را از آن خود می کرد، تمام شده است. فوتبال حالا تکامل یافته و تماشایی تر شده است. امروزه تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند، می خواهند بازی جذابی را ببینید. این البته بخشی از فلسفه بایرن مونیخ است، تسلط بر بازی، ارائه بازی جذاب و هجومی. شما در بایرن سرعت و سطح فنی را مشاهده می کنید که در تیم های دیگر نمی توانید ببینید. انتظارت از بایرن بالاتر رفته و سرمربی باید چنین فوتبالی را به نمایش بگذارد.

اولیور کان که قرار است اول ژانویه 2020 به هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ ملحق شود و با انتها یافتن قرارداد کارل هاینتس رومنیگه در تاریخ 31 دسامبر سال 2021 جانشین وی در پست مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شود، همچنین درباره برآورد ها برای انتخاب جانشین نیکو کواچ گفت: به اعتقاد من مهم است که از نام های بزرگ فاصله بگیریم. باید به این فکر کنیم که بایرن مونیخ به دنبال ارائه چه نوع فوتبالی است و چه مربی ای مناسبش است. باید هدایت تیم به کسی سپرده شود که بتواند دوره ای جدید را در این باشگاه شکل دهد. این موضوعی است که باید رویش به خوبی فکر شود.

بر اساس ادعای روزنامه تلگراف هلند، مدیران باشگاه بایرن مونیخ لیست مدنظر خود برای انتخاب جانشین نیکو کواچ را به دو نام کاهش داده اند که یکی اریک تن هاخ و دیگر توماس توخل است. به نظر می رسد بایرن شانس بالایی برای استخدام تن هاخ در تابستان آینده داشته باشد، این در حالی است که این سرمربی هلندی هم علاقه مند به حضور روی نیمکت سرمربیگری باوارایی ها است. در سوی دیگر توخل که پیش از این هم مدیران بایرن نسبت به استخدام او علاقه داشته اند، اخیراً بیان نمود به خاطر قراردادی که با پاری سن ژرمن دارد، حتی نمی تواند یک دقیقه به دیگر باشگاه ها فکر کند.

با اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری تیم فوتبال بایرن مونیخ که پس از شکست تحقیرآمیز 5 بر یک این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس لیگای آلمان رقم خورد، هدایت این تیم به طور موقت به هانسی فلیک، دستیار کواچ سپرده شد. اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم اخیراً گفت تکلیف جانشین نیکو کواچ تا پیش از به اتمام رسیدن تعطیلات پیش روی بوندس لیگا بابت بازی های ملی، مشخص خواهد شد.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کان: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می شد، تمام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کان: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می شد، تمام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید