اظهارات وزیر کشور درباره برف شگفت انگیز کوهرنگ ، ارتفاع برف به 20 متر هم می رسد

به گزارش وبلاگ هوانورد، وزیر کشور با بیان اینکه حجم برف در کوهرنگ بالاست، گفت: ارتفاع برف در بعضی منطقه ها به 20 متر هم می رسد.

اظهارات وزیر کشور درباره برف شگفت انگیز کوهرنگ ، ارتفاع برف به 20 متر هم می رسد

به گزارش وبلاگ هوانورد، احمد وحیدی در گزارشی درباره آخرین شرایط چهارمحال و بختیاری پس از بارش برف سنگین با بیان اینکه حجم برف در منطقه کوهرنگ بسیار بالاست به طوری که در بعضی منطقه ها تا سه متر و در بعضی منطقه ها که بهمن آمده ارتفاع به 20 هم رسیده است، گفت: عملیات امدادرسانی با قدرت آغاز شده و در حال حاضر مسئله ای نداریم. بارش های استان چهارمحال و بختیاری در سی سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم بارش برف و انسداد راه های روستایی، بازگشایی راه های روستایی در کوهرنگ امکانپذیر نبود و از خوزستان و لرستان برای بازگشایی راه ها اقدام شد، اضافه کرد: راه 50 روستا از سمت خوزستان بازگشایی شد و از سمت لرستان نیز برای بازگشایی روستاهای محاصره در برف اقدام نموده ایم.

وزیر کشور با بیان اینکه در منطقه کوهرنگ راه های اصلی باز شده ولی روستاها احتیاج به یاری دارند، توضیح داد: بحمدالله آب، برق، گاز و تلفن در تمام منطقه ها درگیر برف برقرار است و مردم مسئله ای ندارند.

وی با بیان اینکه تجهیزات لجستیک در راه منطقه ها برف گیر چهارمحال و بختیاری است، ادامه داد: با توجه به اینکه حجم برف سنگین است، اولویت با بازگشایی راه های روستایی است.

وزیر کشور بعلاوه در پاسخ به سوالی درباره آخرین شرایط منطقه ها درگیر برف در استان اصفهان نیز تاکید نمود: در اصفهان نیز تعدادی از روستاها در فریدونشهر مشکل دارند و تاکید شده تا سریعا با بالگرد به مردم یاری رسانی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اظهارات وزیر کشور درباره برف شگفت انگیز کوهرنگ ، ارتفاع برف به 20 متر هم می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات وزیر کشور درباره برف شگفت انگیز کوهرنگ ، ارتفاع برف به 20 متر هم می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید