اخبار سیاسی

واردات خودروهای دست دوم فقط مختص این افراد است ، شرایط و ضوابط

پیش نویس آیین نامه واردات خودروهای دست دوم به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت به هیئت دولت ارسال شد. با توجه به مفاد این پیش نویس، می توان دریافت که فقط بخشی از افراد جامعه می توانند کار واردات خودروهای دست دوم را با شرایط خاص انجام دهند.

8 مهر 1402

ب ن: ما نگران وخامت اوضاع انسانی قره باغ هستیم، لاچین باید باز گردد

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه کشورش به شدت نگران وخامت سریع شرایط انسانی در قره باغ است، اظهار کرد که استفاده از زور برای حل و فصل اختلافات، غیرقابل قبول است.

20 شهریور 1402

نترس ها به رَغـِز می روند!

راهپیمایی، غار پیمایی، رودخانه گردی، کوه پیمایی، شیرجه در استخرهای طبیعی و شنا در آنها، سنگ نوردی و فرود با طناب از آبشارها و دره های عمیق را در تنگه رَغِز تجربه خواهید کرد؛ آخرین فرود هم از بلندترین آبشار تنگه به نام وداع خواهد بود که ارتفاعی به طول...

19 شهریور 1402

گزارش امیر عبداللهیان از رایزنی با وزیر خارجه بورکینافاسو در تهران

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این رویکرد مهم که در بورکینافاسو، مردم قادر به معین سرنوشت خودشان باشند ، مورد توجه ما است .

14 شهریور 1402

هرآنچه که باید درباره شرکت فنی مهندسی زیگورات بدانید

گروه فنی مهندسی زیگورات در سال 1375 با پشتوانه تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و خلاق و مسئولیت پذیر تأسیس شد، این مجموعه که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در سه حوزه: مشاوره، مدیریت طراحی، واحد فراوری و اجرای محصولات لوکس و دکوراتیو فعالیت خود را آغاز...

7 شهریور 1402

42 مدرسه منطقه 2 تجهیز و بهسازی می شوند

طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه 2 باهدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه به دانش آموزان در قالب چهار بخش عمرانی، برنامه ای، تجهیزی و مناسب سازی اجرا می گردد.

6 شهریور 1402

خبر بد عربستانی ها برای فوتبال ایران

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و همه تیم های صعودکننده به مرحله گروهی حریفان خود را شناختند. پیش بینی می شد که با ازسرگیری روابط سیاسی بین ایران و عربستان نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا در زمین یکدیگر به میدان بروند، اما ظاهرا...

6 شهریور 1402

این مجریان از همکاری با صداوسیما دست کشیدند

بخشی از گیر و گرفتاری تلویزیون در این سال ها مربوط به مجریان و خبرنگارانی بوده است که از ساختمان جام جم رفته اند، یا به عبارتی کنار گذاشته شدند. تلویزیون ما نیز به تناوب از مجریانِ مطرح (ستاره) بهره مند بوده؛ کسانی مثل زنده یاد منوچهر نوذری، مهران مدیری،...

3 شهریور 1402

رشد اجاره شهرنشینان به چه قیمتی؟

آمار ها نشان می دهند در دو سال گذشته خانوار های شهری مجبور بوده اند سهم بیشتری از بودجه خود را به تامین خوراک و مسکن مورد نظرشان اختصاص دهند. این اتفاق احتمالا نشانه ای از محدودتر شدن انتخاب ها و کاهش سطح رفاه در جامعه است.

2 شهریور 1402

ماشین برقی لوکس چینی در خیابان های تهران، عکس

پس از حمایت وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به کشور، بهمن موتور گزینه آینده خود، یعنی هونگچی E-QM5 را معرفی کرد. این خودروی برقی، جزو خودروهای پیروز این برند چینی شناخته می گردد.

1 شهریور 1402

نگاهی به شماری از موزه های امارات که مجله خبری نشنال به توصیف آنها پرداخته است

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به شماری از موزه های امارات که مجله خبری نشنال به توصیف آنها پرداخته است، برای شما نوشته شد.

29 مرداد 1402

پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد.

17 مرداد 1402

روسیه بزرگترین اقتصاد اروپا شد

بر اساس آخرین گزارش ورلد اکونومیکس، روسیه تا انتها سال 2022 علیرغم تحریم های غرب، در بین پنج اقتصاد بزرگ دنیا و بزرگترین در اروپا از نظر برابری قدرت خرید (PPP) نهاده شد.

15 مرداد 1402

حوصله تماشا یک فیلم 12 ساعته را دارید؟

گروهی از کارگردان ها هستند که در برابر دسته بندی های ژانری مقاومت می نمایند. فیلم هایشان اغلب متفکرانه، مشاهده گر و مینیمال اند و حس وحال یا فضا را بر داستان ارجح می دانند. اغلب فیلم بین های غیرمتخصص از صفت ملال آور در توصیف این آثار استفاده می نمایند،...

8 مرداد 1402

واردات 250 هزار موتور سیکلت و خودروی برقی برای تهران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 200 هزار دستگاه موتورسیکلت و 50 هزار دستگاه خودروی برقی به تهران وارد شد.

6 مرداد 1402

گزارش کیهان از افزایش 80 درصدی فقر در یمن

کیهان نوشت: شعله جنگ در یمن اگرچه این روزها کم فروغ شده و آتش جنگ در حال خاموش شدن است، اما فقر و بحران انسانی همچنان دامن گیر مردم یمن است.

31 تیر 1402

حذف عکس و نام رابرت مالی از حساب توییتری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

حساب توییتر دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییتی کوتاه گفت که این دفتر و کل تیم وزارت خارجه آمریکا همچنان در حال اجرای سیاست های آمریکا در قبال ایران هستند.

24 تیر 1402

قوانین ارسطو برای خوب زیستن؛ چگونه برای زندگی امروز از اخلاق نیکوماخوسی بهره ببریم؟

در اینترنت ده سالی می گردد که انجمنی به نام آیا من احمق هستم؟ وجود دارد. کاربران در آن انجمن اینترنتی گزارش مختصری از درگیری های بین فردی خود را می نویسند و از کاربران یگر می خواهند برای قضاوت کردن نظر دهند. مدیران انجمن خطاب به کاربران می گویند: قضاوت...

19 تیر 1402

اهداف امیرعبداللهیان از سفر به جمهوری آذربایجان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر خود به جمهوری آذربایجان برای شرکت در اجلاس وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد گفت: این جنبش یک ظرفیت ویژه در تقویت چندجانبه گرایی و هم اندیشی برای حل چالش های نو جهانی است.

14 تیر 1402

بیان دغدغه های پیش روی انسان در دختر نخست وزیر

به گزارش خبرنگاران ، از کجا معلوم که ما زاییده خیال یک داستان نویس نباشیم که در خلوت خود نشسته است و زندگی ما را می آفریند؟ هر کار هم که می خواهد می نماید: پدری می آفریند که از پسرش کوچکتر است، سوسک ها را به جنگ ابرقدرت ها می فرستد، دستشویی رفتن را ممنوع...

11 تیر 1402
تعداد: (298)