42 مدرسه منطقه 2 تجهیز و بهسازی می شوند

به گزارش وبلاگ هوانورد، طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه 2 باهدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه به دانش آموزان در قالب چهار بخش عمرانی، برنامه ای، تجهیزی و مناسب سازی اجرا می گردد.

42 مدرسه منطقه 2 تجهیز و بهسازی می شوند

به گزارش وبلاگ هوانورد، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 2 با اشاره به اجرای طرح حمایت از مدارس گفت: در راستای سیاست های مدیریت شهری در حمایت از مدارس، طی تفاهم نامه ای که با اداره آموزش وپرورش منعقد شد، 42 مدرسه در چهار محور عمرانی، تجهیزی، مناسب سازی و برنامه ای شامل توسعه و بازسازی مدارس، تجهیز امکانات و برنامه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، علمی و آموزشی تحت پوشش حمایتی قرار گرفتند.

اکرم رجای با تأکید بر اهمیت نقش مدارس و دانش آموزان در توسعه و تعمیق فرهنگ شهروندی، توضیح داد: اختصاص بودجه سالانه برای حمایت از مدارس شهر تهران در زمینه های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای از سیاست های مدیریت شهری است.

او با اشاره به فعالیت های عمرانی در زمینهٔ توسعه و بازسازی مدارس گفت: بر اساس کارشناسی صورت گرفته و شناسایی و طبقه بندی نیازهای مدارس، مجموعه ای از فعالیت های عمرانی اعم از نقاشی و رنگ آمیزی فضاهای داخلی و بیرونی مدارس، احداث و بازسازی آبخوری ها و سرویس های بهداشتی، تجهیز اتاق ورزش و لوازم ورزشی و... پیش بینی شده است که در حال انجام است.

به گفته رجای، با همکاری اداره زیباسازی منطقه، نمای بیرون و محوطه داخلی 5 مدرسه محله تهران ویلا به عنوان محله دوستدار کودک با طرح های هنری، نقاشی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "42 مدرسه منطقه 2 تجهیز و بهسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 مدرسه منطقه 2 تجهیز و بهسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید