فوتبال بوی ساس گرفته

به گزارش وبلاگ هوانورد، لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس تمام شد که شد! اصولا در فوتبال ایران هر تیم که قهرمان گردد، قهرمانی حقش نیست و همه آرزو می نمایند از گلویش پایین نرود و جایزه قهرمانی را خرج دوا و دکتر بدهد.

فوتبال بوی ساس گرفته

وبلاگ هوانورد ؛ دوچرخه-محمدرضا نصیری(خبرنگار ورزشی): سپاهانی ها و استقلالی ها جداگانه ادعا دارند که دست هایی در کار بوده تا آنها قهرمان نشوند. خود یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس هم وسط فصل گفته بود نمی گذارند قهرمان شویم. در مجموع، لیگی که برای من نجوشد، سر ....

- ارسلان مطهری، مهاجم استقلال گفته: پارسال تنها فصلی بود که تیمی که حقش بود قهرمان شد. عدل همان فصلی که استقلال قهرمان شده. بازیکنان سپاهان هم باید بگویند، این فصل و فصل قبل نه، ولی سال 1394 (آخرین قهرمانی سپاهان) لیگ ما پاک بود، بقیه فصل ها ...

- در فوتبال ایران هر سال دست هایی در کار است تا 15تیم قهرمان نشوند. نامردها حتی نفت مسجدسلیمان را هم نگذاشتند قهرمان گردد. اگر دست های پشت پرده نبود، در هر فصل 16تیم به قهرمانی لیگ می رسند. مثل این پدر و مادرها که به آنها گفته می گردد برای بچه ها شان جایزه بخرند تا مدیر مدرسه سر صف به آنها جایزه بدهد. در فوتبال ما این رسم باید جا بیفتد و به همه تیم ها کلاسور و مداد نوکی جایزه داده گردد به خرج پدر و مادر بازیکنان. این طوری صدای کسی درنمی آید.

- سعید مهری، هافبک استقلال که برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی دو کارته و محروم شده بود، گفته: نقشه کشیده بودند تا مرا از حضور در نیمه نهایی محروم نمایند. چرا کسی باید نقشه بکشد برای محرومیت یک بازیکن عادی؟ برای مسی و رونالدو هم نقشه نمی کشند.

- بازیکن پرسپولیس: نمی خواهند ما قهرمان شویم. خبرنگار: ولی شما که قهرمان شدید. بازیکن پرسپولیس: درست است، اما این علت نمی گردد.

- مربی استقلال: ناداوری ها 60امتیاز از تیم ما گرفت.

- مدافع سپاهان: فدراسیون پرسپولیسی نگذاشت شوتم گل گردد و برای همین توپ خورد به تیر دروازه.

- دروازه بان نساجی: وزارت ورزش نقشه کشیده تا من در هر بازی 4گل بخورم.

- مدیرعامل ذوب آهن: اگر در هر بازی چهار پنالتی برای ما می گرفتند، الان حداقل پنجم بودیم اما آقایان اجازه ندادند این اتفاق بیفتد.

- سرپرست تیم پیکان: اگر توطئه نمی شد الان قهرمان لیگ بودیم و پیکان گوجه ای به دنیا صادر می کردیم.

- مربی دروازه بان های تیم مس کرمان: فوتبال ایران فقط در تاریخ 28مهر 1401 پاک بود و ما توانستیم دو هیچ صنعت نفت آبادان را ببریم.

کاپیتان تیم طرفدار: بیرانوند نگذاشت پنالتی ام گل گردد. برای این فوتبال متاسفم!

حسن ساس، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه: فوتبال ها بوی ساس گرفته!

- رییس فدراسیون فوتبال: متاسفانه فوتبال ما پاک نیست. روی میز خودم یک وجب خاک گرفته، کسی نیست تمیزش کند.

- وزیر ورزش: متاسفانه اجازه نمی دهیم هر 16تیم لیگ قهرمان شوند.

پی دی اف این صفحه از دوچرخه:

صفحه 4 دوچرخه1083

منبع: همشهری آنلاین

به "فوتبال بوی ساس گرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال بوی ساس گرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید