چالش رنو برای رقابت با تسلا

به گزارش وبلاگ هوانورد، یکی از مدیران ارشد شرکت رنو اظهار کرد که این خودروساز فرانسوی سیاست های قیمت گذاری خودرو های الکتریکی در سراسر دنیا را بازنگری می نماید تا اطمینان ایجاد کند که پس از موج کاهش قیمت های تسلا، رقابتی باقی می ماند.

چالش رنو برای رقابت با تسلا

به گزارش ایسنا، تسلا پس از چندین بار کاهش قیمت ها در ایالات متحده، این بار قیمت ها را در منطقه ها دیگری از جمله اروپا و سنگاپورکاهش داد و تخفیف جهانی که از ژانویه در چین آغاز شده بود را توسعه داد.

فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به وبلاگ هوانورد گفت: ما همه منطقه ها و بازار ها را برای ماندن در بازار رقابتی آنالیز خواهیم کرد. فروش این برند در سه ماهه اول سال 9 درصد افزایش یافت که نشان می دهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدل ها ممکن است پس از چهار سال کاهش عایدی نتیجه بخش باشد، اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.

او گفت که فروش مدل برقی مگان رنو که یکی از محبوب ترین هاست، در ماه مارس به شدت افزایش یافته است. پس از کاهش قیمت هفته گذشته تسلا، تسلا مدل 3 در فرانسه از 41 هزار و 990 یورو آغاز می گردد در حالی که قیمت مگان الکتریکی 42 هزار یورو است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت خاطرنشان کرد که فروش جهانی برند رنو در سه ماه اول سال به 354 هزار و 545 دستگاه رسیده است. فروش برند رنو در سال گذشته 9.4 درصد کاهش یافت که چهارمین کاهش سالانه متوالی آنهاست.

این شرکت فرانسوی که از بحران کووید-19 و کمبود تراشه های جهانی بیشتر از سایر رقبا آسیب دید، برای افزایش سود، در خودرو هایی با سود بالاتر و الکتریکی سرمایه گذاری می نماید.

منبع: فرارو

به "چالش رنو برای رقابت با تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش رنو برای رقابت با تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید