بایرامی: امیدوارم گل گهر با قلعه نویی به صندلی واقعی اش برسد، صبر می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم

به گزارش وبلاگ هوانورد، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: قلعه نویی مربی بزرگی است و امیدوارم گل گهر با این مربی و امکاناتی که دارد به صندلی واقعی اش برسد.

بایرامی: امیدوارم گل گهر با قلعه نویی به صندلی واقعی اش برسد، صبر می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هوانورد درباره انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید گل گهر گفت: ایشان جزو مربیان عظیم و پرافتخار فوتبال ایران است و برای این مربی آرزوی موفقیت دارم. باشگاه گل گهر یک باشگاه حرفه ای با امکانات بسیار خوب است و حیف است که در پایین یا وسط جدول باشد. این تیم پتانسیل موفقیت در لیگ ایران را دارد، از طرفی قلعه نویی هم مربی عظیمی است و امیدوارم گل گهر با این مربی و امکانات خوبی که دارد به صندلی واقعی اش برسد.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است در گل گهر بماند یا خیر، توضیح داد: با توجه به اینکه کادر فنی تغییر نموده است، باید دید نظر سرمربی جدید چیست. اگر در لیست قلعه نویی باشم در این تیم می مانم، اگر هم نباشم برای این مربی و گل گهر بهترین ها را آرزو دارم.

بایرامی در واکنش به شایعه حضورش در لیگ آذربایجان نیز خاطر نشان کرد: پیشنهاد سومقاییت آذربایجان مربوط به چند هفته پیش است و البته چند پیشنهاد دیگر هم از تیم هایی ایرانی دارم. فعلاً عجله نمی کنم و صبر می کنم تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بایرامی: امیدوارم گل گهر با قلعه نویی به صندلی واقعی اش برسد، صبر می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرامی: امیدوارم گل گهر با قلعه نویی به صندلی واقعی اش برسد، صبر می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید