برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از بغداد الیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز شنبه 26 سپتامبر 2020 در جلسه شورای وزارتی امنیت ملی عراق که به ریاست وی برگزار گردید، دستوراتی به نیروهای امنیتی این کشور درباره تظاهرات و تعامل با عشایر داد.

برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق

دفتر رسانه ای نخست وزیری عراق بیان نمود: شورای وزارتی امنیت ملی عراق امروز شنبه جلسه ویژه ای به ریاست مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح برگزار کرد تا اوضاع امنیتی عراق را مورد بحث و گفتگو قرار دهد

در این جلسه علاوه بر اوضاع امنیتی عراق، موضوعاتی مانند حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز و حفاظت از مراکز دیپلماتیک در برابر حملات مکرر و نیز هماهنگی میان نیروهای امنیتی مورد رایزنی نهاده شد.

الکاظمی گفت: فرصت بیش از هر زمان دیگری برای بهبود وضع و عملکرد نیروهای امنیتی فراهم شده است و نباید با اشتباهات مسامحه گردد زیرا همانند سرطانی در بدنه دستگاههای امنیتی است.

نخست وزیر عراق در این جلسه درباره نحوه برخورد با تظاهرات کنندگان و ضروت احترام به عشایر عراقی سخن گفت و اضافه کرد: آنچه دستگاههای امنیتی انجام می دهند در راستای اعمال حاکمیت و اجرای قانون است و هدف قرار دادن عشایر نیست.

در بیانیه دفتر نخست وزیری عراق آمده است: در این جلسه موضوع امنیت سفارتخانه و مراکز دیپلماتیک و بذل کوشش برای حمایت از آنها در راستای حفظ وجهه کشور در جامعه بین المللی مورد تاکید نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید