تازه ترین رندرهای لو رفته از آیفون 15 ، عکس

به گزارش وبلاگ هوانورد، زومیت نوشت: رندرهای منتسب به آیفون 15 پلاس نشان می دهند این گوشی در بالای نمایشگرش حفره کپسولی دارد و به بدنه ای با طراحی خمیده مجهز است.

تازه ترین رندرهای لو رفته از آیفون 15 ، عکس

نشریه 9to5Mac رندرهای منتسب به آیفون 15 پلاس را که از روی مدل CAD گوشی فراوری شده اند، فاش نموده است. اپل ماه ها قبل از رونمایی گوشی های نوش، مدل CAD آن ها را در دسترس شرکت های زنجیره تأمین قرار می دهد تا قاب ها و لوازم جانبی آیفون به محض رونمایی مدل های نو در دسترس قرار بگیرند. فایل های CAD دقت بسیار بالایی در زمینه ابعاد و طراحی دارند.

در رندرهای آیفون 15 پلاس می بینیم که اپل با ناچ (بریدگی) خداحافظی نموده و سراغ استفاده از داینامیک آیلند (حفره کپسولی) در بالای نمایشگر رفته است. بعلاوه می بینیم که آیفون 15 پلاس در بخش پایینی اش درگاه USB-C دارد. حاشیه های اطراف نمایشگر باریک تر شده اند تا دستگاه ظاهر مدرن تری پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

لقمه ای بسیار بزرگتر از دهان خرس غول پیکر کودیاک / عکس

شاهکار نو بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! / عکس

9to5Mac به اسنادی دست پیدا نموده است که ابعاد 160.87 در 77.76 در 7.81 میلی متر را برای آیفون 15 پلاس تأیید می نمایند. بر این اساس، آیفون 15 پلاس به مقدار ناچیز کشیده تر، باریک تر و ضخیم تر از آیفون 14 پلاس است. تفاوت بین ابعاد دو گوشی در نگاه اول اصلاً به چشم نمی آید. به نظر می رسد جزیره دوربین آیفون 15 پلاس کمی ضخیم تر از آیفون 14 پلاس است.

اپل در گوشی آیفون 15 پلاس همانند سایر اعضای خانواده آیفون 15 با لبه کاملاً تخت خداحافظی می نماید. در این طراحی نو، لبه دستگاه به سمت پنل پشتی خمیده می گردد.

فروش آیفون 14 پلاس بسیار کمتر از انتظارات اولیه اپل بود، اما کوپرتینویی ها فعلاً نمی خواهند با مدل پلاس آیفون خداحافظی نمایند.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "تازه ترین رندرهای لو رفته از آیفون 15 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین رندرهای لو رفته از آیفون 15 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید