خبرنگاران نانوایی های شهرستان خمیر 2500 کیسه کمبود آرد دارند

به گزارش وبلاگ هوانورد، بندرعباس- خبرنگاران- فرماندار خمیرگفت:این شهرستان بواسطه مهاجر پذیر و گردشگری بودن تقاضا برای خرید نان زیاد شده و هم اکنون با کمبود 2 هزار و 500 کیسه آرد روبرو است.

خبرنگاران نانوایی های شهرستان خمیر 2500 کیسه کمبود آرد دارند

میرهاشم خواهان روز دوشنبه در نشست با نمایندگان اداره کل غله و اتحادیه تعاونی های روستایی هرمزگان که با حضور بخشداران مرکزی و رویدر و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار گردید، توضیح داد: با توجه به اینکه سرانه آرد نانوایی ها در خمیر برای هر نفر حدود هفت کیلوگرم است، این میزان سهمیه جوابگوی احتیاج مردم منطقه نیست.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان خمیر اظهارداشت: ورود بیش از 10 هزار کارگر فصلی و مهاجر بویژه در فصل برداشت گوجه فرنگی از سایر نقاط کشور به این شهرستان، باعث افزایش تقاضای کالاهای اساسی بویژه نان می گردد.

وی بیان داشت: هم اکنون 35نانوایی در سطح شهر فعالیت دارند که بعضی روستاهای شهرستان های مجاور بندرخمیر، نان و سایر احتیاجهای خود را از مرکز شهرستان تامین می نمایند.

فرماندار خمیر اظهارداشت: علاوه بر موارد یادشده، سهمیه فعلی آرد شهرستان براساس آمار جمعیتی سال 95 لحاظ شده که در این چند سال جمعیت منطقه افزایش یافته است.

وی گفت: انتظار می رود اداره کل غله هرمزگان و اتحادیه تعاونی های روستایی علاوه بر اصلاح آمار جمعیت روستایی و سهمیه آرد، نسبت به تخصیص آرد فوق العاده در بخش کشاورزی به این شهرستان یاری کند.

شهرستان خمیر با بیش از 56 هزار نفر جمعیت در 75کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نانوایی های شهرستان خمیر 2500 کیسه کمبود آرد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نانوایی های شهرستان خمیر 2500 کیسه کمبود آرد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید