خبرنگاران گفت وگوی تلفنی معاون امنیتی وزیر کشور با همتای ترکیه ای درخصوص آخرین تحولات مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ هوانورد، تهران - خبرنگاران - معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در تماس تلفنی با همتای ترکیه ای، آخرین شرایط تحولات مربوط به مقابله با بیماری کرونا در دو کشور مورد آنالیز نهاده شد.

خبرنگاران گفت وگوی تلفنی معاون امنیتی وزیر کشور با همتای ترکیه ای درخصوص آخرین تحولات مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری و محترم اینجه، معاونین وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه، امروز (پنجشنبه) در تماس تلفنی در مورد شیوع ویروس کرونا و تآثیرات منفی آن بر معادلات سیاسی، مالی، اجتماعی کشورهای درگیر گفت وگو کردند.

براساس این گزارش، در این گفت وگوی تلفنی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، ضمن اظهار تأسف از جان باختن تعدادی از اتباع دو کشور در اثر بیماری کرونا، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت تبادل اطلاعات و تجربیات بهداشتی و درمانی در زمینه حفظ و ارتقاء امنیت بهداشت عمومی شهروندان و نحوه مدیریت و کنترل ویروس کرونا خبرداد.

وی بیان نمود: به منظور بازگشایی مرحله ای مبادی مرزی و ترانزیتی دو کشور جهت از سرگیری تبادلات تجاری و بازرگانی با همکاری کارشناسان و صاحب نظران دستگاههای مختلف کشوری تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا متن پیش نویس پروتکل بهداشتی تهیه شده و جهت آنالیز از مجاری دیپلماتیک به طرف ترکیه ای ارسال خواهد شد.

ذوالفقاری درپایان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به دولت و ملت کشور دوست و مسلمان جمهوری ترکیه، از خداوند متعال روزهای عافیت و تندرستی برای تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان دنیا مسئلت کردند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گفت وگوی تلفنی معاون امنیتی وزیر کشور با همتای ترکیه ای درخصوص آخرین تحولات مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گفت وگوی تلفنی معاون امنیتی وزیر کشور با همتای ترکیه ای درخصوص آخرین تحولات مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید