خبرنگاران 46هزار و 372 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند

به گزارش وبلاگ هوانورد، خرم آباد - خبرنگاران - معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون46 هزار و 372 نفر جاذبه های تاریخی و طبیعی این استان را بازدید کردند.

خبرنگاران 46هزار و 372 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند

اسکندر فلاح وند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ هوانورد اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا بازدید از جاذبه های گردشگری در شهرهای با شرایط زرد و آبی در صورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکانپذیر است.

وی گفت: در این راستا از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز 27هزار و 11نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، 13هزار و 975نفر از جاذبه های طبیعی و هشت هزار و916 نفر نیز از جاذبه های دست ساز و پارک های استان بازدید کردند.

فلاح وند با بیان اینکه درششم فروردین ماه جاری 6 هزار و386نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند ادامه داد: از این مجموع سه هزار و840 نفر جاذبه های تاریخی فرهنگی، یک هزار و 730 نفر جاذبه های طبیعی و 816 نفر جاذبه های دست ساز و پارک های استان را دیدن کردند.

فلاح وند ادامه داد: به منظور سلامت مسافران نوروزی و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، امکان اقامت مسافران، تنها در مراکز اقامتی و تاسیسات دارای پروانه بهره برداری استان وجود دارد و سایر اماکن از جمله مهمانپذیرهای ادارات و دستگاه های اجرایی این اجازه را ندارند.

وی تاکید نمود: در تعطیلات نوروزی نظارت های سخت گیرانه و بدون اغماض در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بر مراکز اقامتی و تفریحی استان با جدیت پیگیری خواهد شد.

38 مرکز اقامتی در استان وجود دارد که این واحدها دارای ظرفیت یک هزار و 500 تخت هستند.

142واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه های سنتی و مجتمع های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می نمایند که 22 هتل با ظرفیت یکهزار و 705 تخت و 10 مهمانپذیر با ظرفیت 290 تخت از جمله این مراکز هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 46هزار و 372 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 46هزار و 372 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید