رکورددار تاریخ فوتبال فرانسه: نه؛راه بنزما را ادامه نمی دهم

به گزارش وبلاگ هوانورد، اولیویه ژیرو، برترین گلزن تاریخ فرانسه، اصرار دارد که راه کریم بنزما و رافائل واران را برای بازنشستگی دنبال نخواهد کرد.

رکورددار تاریخ فوتبال فرانسه: نه؛راه بنزما را ادامه نمی دهم

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از گل، ژیرو بازیکن حرفه ای، با رکورد زدن 56 گل در 120 بازی برای کشورش، اکنون 36 سال سن دارد. با این حال ژیرو همچنان در سطح باشگاهی با غول سری آ آث میلان پرقدرت بازی می نماید و معتقد است که می تواند به علت شکست سخت فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2022، پیشنهادهای زیادی به تیم ملی کشورش ارائه دهد.

ژیرو در پاسخ به این سوال که آیا میخواهد دعوت های بعدی دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی را رد کند، به France 2 گفت: نه اصلا، بازی من تمام نشده است. حاضر نیستم این پیراهن آبی را که در قلبم است در بیاورم. انگیزه ادامه دادن دارم و فیزیک بدنی ام هم مناسب است، احساس خوبی دارم. در حال حاضر من همچنان در دسترس و بازیکن تیم فرانسه هستم.

ژیرو در فینال جام جهانی قطر از تیری آنری افسانه ای سبقت گرفت و از مهره های اصلی فرانسه در فینال جام جهانی قطر شد و از آن موقع تا به امروز شاهد بازنشستگی افرادی مانند بنزما، واران و هوگو لوریس در سطح بین المللی بوده است.

با توجه به اینکه ژیرو میخواهد هنوز هم بازی کند، امیدوار است زمانی که فرانسه در ملاقات با هلند و جمهوری ایرلند در ماه مارس به مرحله مقدماتی یورو 2024 برسد، نقش برجسته ای برای فرانسه داشته باشد.

  • حمایت ویژه رونالدو از زنان عربستان | کریس وعده اش در النصر را عملی می نماید
منبع: همشهری آنلاین

به "رکورددار تاریخ فوتبال فرانسه: نه؛راه بنزما را ادامه نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورددار تاریخ فوتبال فرانسه: نه؛راه بنزما را ادامه نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید