سخت ترین سال لیگ برتر والیبال را در پیش داریم

به گزارش وبلاگ هوانورد، فرشاد سعیدی سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در مصاحبه با خبرنگاران درباره شروع لیگ برتر گفت: هر 14 تیم حاضر در مسابقات در یک سطح قرار دارند به همین علت سخت ترین لیگ را در پیش خواهیم داشت چرا که تیم ضعیفی وجود ندارد و هر 14 تیم دیدگاهشان حضور در مرحله پلی آف می باشد. به همین علت کار نه تنها برای تیم هورسان بلکه برای سایر تیم ها سخت است.

سخت ترین سال لیگ برتر والیبال را در پیش داریم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر درباره بازی روزیکشنبه تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: ورامین در 10 سال اخیر همواره جزو تیم های برتر مسابقات بوده است و دیدگاهش حضور در جمع 4 تیم است. ورامینی ها سابقه خوبی در مسابقات لیگ برتر دارند. بازی نخست نیز برای هر تیمی سخت است چرا که شناخت تاکتیکی از یکدیگر نداریم.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود 5 تیم هدفشان بقا در لیگ بود اما سال جاری چنین تیمی وجود ندارد و همه برای حضور در مرحله پلی آف کوشش می نمایند که این کار را به مراتب سخت تر می نماید.

سعیدی در ادامه درباره برگزاری دو ملاقات در هفته نیز گفت: سال گذشته مسابقات متمرکز برگزار می شد. در سال های قبل نیز حداقل پس از برگزاری دو ملاقات در یک هفته، هفته بعد یک بازی انجام می شد و تیم ها استراحت داشتند اما نمی دانم چرا سال جاری برنامه ریزی به گونه ای است که تمام هفته ها باید دو بازی برگزار گردد؟ این شرایط برای تیم های شهرستانی دو سفره سخت است. امیدوارم فشار بازی ها منجر به آسیب دیدگی بازیکنان نگردد.

وی در خاتمه درباره تک بازی برگزار شدن فینال نیز گفت: احتمالا باید بازی فینال در یک شهر بی طرف و متمرکز باشد که در این صورت مسئله ای پیش نخواهد آمد اما اگر بخواهند در شهری برگزار نمایند که به نفع تیم خاصی باشد قطعا مشکل آفرین خواهد شد.

به گزارش وبلاگ هوانورد، هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه شروع می گردد و تیم هورسان رامسر در بازی نخست خود مقابل تیم شهرداری ورامین قرار خواهد گرفت.

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال

یکشنبه دوم آبان ماه - ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان - آذرباتری ارومیه

شهرداری ارومیه - راه یاب ملل مریوان

فولاد مبارکه سپاهان - مس رفسنجان

لبنیات هراز آمل - پاس گرگان

سایپا تهران - پیکان تهران

شهرداری ورامین - هورسان رامسر

شهداب یزد - شهرداری گنبد

منبع: خبرگزاری مهر

به "سخت ترین سال لیگ برتر والیبال را در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین سال لیگ برتر والیبال را در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید