شهرهای زیبا کشور کره جنوبی

به گزارش وبلاگ هوانورد، سفر به کره جنوبی روز به روز محبوبیت بیشتری در میان مردم بدست می آورد. در ایران هم عده زیادی تمایل دارند به این کشور سفر نمایند و از نزدیک با فرهنگ و رسم و رسومات کره آشنا شوند. در قسمت قبلی این مطلب در مجله خبرنگاران چند نمونه از برترین شهرهای کره جنوبی را به شما معرفی کردیم. امروز با دیگر شهرهای زیبای کره جنوبی آشنا خواهید شد.

شهرهای زیبا کشور کره جنوبی

برترین شهرهای کره جنوبی ؛ گیونگ جو

این شهر که در سواحل شرقی کره جنوبی واقع شده، یکی از برترین شهرهای کره از لحاظ معماری سنتی و تاریخ است. این شهر به اسم میراث جهانی یونسکو شناخته شده و جاذبه های گردشگری آن از جمله معبد بولگوکسا، آرامگاه های سلطنتی و موزه ملی گیونگ جو که بیش از 16000 اثر تاریخی را در خود نگه می دارد هستند.

بوسئونگ

بوسئونگ یکی از شهرهای کوچک اما زیبای کره جنوبی است که به اسم مرکز کشت چای شناخته می شود. گردشگران می توانند در این شهر شاهد مزارع زیبای چای و زنان محلی که برگ های چای را با دست می چینند باشند. چای سبزی که در بوسئونگ رشد می نماید دارای کیفیت بالا و تاریخ 1600 ساله است. علاوه بر مزارع چای این منطقه با کوه های باشکوه و درختان سدری که به ارتفاع 20 متر می رسند احاطه شده است.

دهکده هانوک بوکچون

کره جنوبی دارای خانه های تاریخی و قدیمی زیادی است که برای کسانی که در پی تماشا و تجربه کردن زندگی سنتی کره ای هستند بسیار جالب است. این خانه ها هانوک نام دارند. یکی از جاذبه های کره جنوبی دهکده هانوک بوکچون نام دارد. این دهکده در واقع در شهر سئول قرار گرفته است و به خوبی حفظ شده است. قدمت این دهکده به 600 سال قبل باز می شود. از ویژگی های دهکده هانوک می توان به خیابان های باریک و خانه های سنتی یک طبقه با شیروانی های کلاسیک اشاره نمود. امروزه افراد کمی در این منطقه زندگی می نمایند اما ساختمان های آن به اسم رستوران سنتی، مهمان خانه، چای خانه و مراکز فرهنگی تبدیل شده اند که مکان های ایده آلی برای نشان دادن تاریخ کره هستند.

ججو

ججو جزیره ای نیمه گرمسیری در سواحل جنوبی کره جنوبی است که به اسم عظیم ترین جزیره و خانه مرتفع ترین کوه های این کشور شناخته می شود. کوه های این منطقه برای پیاده روی و کوه نوردی بسیار مناسب بوده و دارای چشم انداز ها بسیار زیبایی در اطراف خود هستند. در بالای این کوه دهانه یک آتش فشان غیرفعال قرار گرفته است که پر از سنگ هایی است که از فوران های گذشته به جا مانده اند. یکی دیگر از جاذبه های این جزیره آبشار چئون جی اون و بعلاوه سواحل آرام و زیبای این جزیره هستند.

دهکده یئون گام گوریم

دهکده یئون گام گوریم نه تنها یکی از دهکده های تاریخی کره جنوبی است بلکه به پارک ملی وول چول سان هم نزدیک است. این پارک ملی یکی از کوچک ترین پارک های ملی در این کشور است که کمتر در بین مردم شناخته شده است. به همین علت این پارک ملی تقریبا همواره آرام و خلوت است و کمتر می توان گروه های گردشگران را در آنجا دید. این پارک 800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد که همین باعث می شود چشم انداز فوق العاده ای به نمایش بگذارد. دهکده گوریم در نزدیکی این پارک قرار گرفته و به علت بناهای تاریخی و سفالگری معروفیت دارد.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "شهرهای زیبا کشور کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای زیبا کشور کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید