صالح حمیدزیچ: کومان پیشنهاد هم داشت به آن فکر نمی کردیم

به گزارش وبلاگ هوانورد، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ می گوید برخلاف برآورد های انجام شده این باشگاه هیچ برنامه ای برای فروش بال فرانسوی اش نداشته است.

صالح حمیدزیچ: کومان پیشنهاد هم داشت به آن فکر نمی کردیم

به گزارش وبلاگ هوانورد، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ می گوید هرآنچه در طول تابستان درباره انتقال احتمالی کینگسلی کومان به منچستریونایتد و تیم های دیگر گفته شده بی پایه و اساس بوده است.

کمتر از دو سه هفته پس از آنکه کومان گل قهرمانی بایرن مونیخ را در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته زد تا دومین سه گانه قهرمانی باواریایی ها کامل گردد، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه این بازیکن فرانسوی به خاطر نداشتن نقشی پررنگ در تیم تحت راهنمایی هانسی فلیک ترجیح می دهد به منچستریونایتد برود هرچند که در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازار هم به سرانجام خود رسید.

صالح حمیدزیچ درباره کومان 24 ساله که سال 2015 از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست در گفت و گو به نشریه بیلد گفت: هیچ پیشنهادی در کار نبود که اگر هم بود ما به آن نگاه نمی کردیم. فکر می کنم گلی که کومان در فینال لیگ قهرمانان زد باید همه چیز را درباره اینکه چرا ما این قدر روی او حساب می کنیم و صمیمانه دوستش داریم، شرح دهد.

بایرن مونیخ در تابستان سال جاری با تیاگو آلکانتارا قطع همکاری کرد، اما لروی سانه، مارک روکا، بونا سار و اریک ماکسیم چوپوموتینگ را به خدمت گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ هوانورد بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صالح حمیدزیچ: کومان پیشنهاد هم داشت به آن فکر نمی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح حمیدزیچ: کومان پیشنهاد هم داشت به آن فکر نمی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید