عدم صدور ویزای پینگ پنگ بازان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا

به گزارش وبلاگ هوانورد، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی دنیا در امسال میلادی طی روزای 2 تا 8 آذرماه به میزبانی آمریکا و در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می گردد.

عدم صدور ویزای پینگ پنگ بازان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا

برگزارنمایندگان این رقابت ها اینگونه اعلام نموده بودند که شرکت نمایندگان در مسابقات در صورتیکه در بازه زمانی معین شده برای اخذ ویزا اقدام نمایند با هیچ مسئله ای در این زمینه روبرو نخواهند بود در غیر این صورت و اگر خارج از بازه زمانی معین شده اقدام به انجام کارهای لازم برای صدور ویزا گردد هیچ تضمینی برای نتیجه بخش بودن آن نخواهد بود.

بر همین اساس فدراسیون تنیس روی میز ایران تا 16 جولای (25 تیرماه) که آخرین مهلت معین شده در این زمینه بود، اقدام لازم برای صدور ویزای سفر ملی پوشان به آمریکا را انجام داد اما این مهم هنوز به نتیجه نرسیده است.

نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی بازیکنانی هستند که قرار است ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران را در مسابقات قهرمانی دنیا تشکیل دهند. این بازیکنان با راهنمایی جمیل لطف الله نسبی در این رقابت ها شرکت خواهند داشت.

نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز ایرانی است که در هر دو بخش انفرادی و دوبل حاضر می شود. نیما عالمیان وی را در دیدارهای دوبل همراهی می نماید و امیرحسین هدایی هم فقط در رقابت های انفرادی شرکت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عدم صدور ویزای پینگ پنگ بازان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم صدور ویزای پینگ پنگ بازان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید