عکس هایی بی نظیر و زیبا از غار های یخچالی کشور ایسلند

به گزارش وبلاگ هوانورد، عکاسی به نام رایان نیوبرن با یادآوری غار های یخی که در اولین سفر خود به ایسلند با آن ها روبرو شد، به این کشور رفت و مقیم آن شد و تبدیل به یک راهنمای یخچال های طبیعی شد.

عکس هایی بی نظیر و زیبا از غار های یخچالی کشور ایسلند

اکنون او صاحب یک شرکت تور یخچال های طبیعی است که به او اجازه می دهد به کشف این شگفتی های طبیعی ادامه دهد و آن ها را با مردم به اشتراک بگذارد. عکس های ماجراجویی های او نمایی قابل توجه از زیبایی یخ زده این غار ها را نشان می دهد. عکس های نیوبرن در حال کاوش در محیط یخی، می تواند مقیاس این غار های غول پیکر را به شما بنمایاند.

غار های یخی که به طور مداوم در حال ذوب شدن و تغییر شکل هستند، منبع بی سرانجام الهام برای این عکاس آمریکایی است که به ایسلند در سال 2018 نقل مکان کرد.

در سیاره ای که 99 درصد از دنیا در آن نقشه برداری و کاوش شده است، غار های یخی نو هر روز با ذوب شدن غار های قدیمی شکل می گیرند. یعنی تعداد بی سرانجامی از غار ها برای کشف و وجود دارد. به عنوان مثال، اولین غاری که نیوبرن در سال 2016 از آن بازدید کرد، دیگر وجود ندارد. آنچه باقی می ماند فقط صخره و هوای آزاد است که هیچ نشانه ای از غار اولیه ندارد.

تصاویر نیوبرن داستانی باورنکردنی در خصوص زیبایی یخ و چگونگی شکل دادن آن به دنیای ما را بیان می نماید. در زمانی که گرمایش دنیای به سرعت در حال تغییر چگونگی و زمان تشکیل غارهای یخ است، تصاویر او یادآور قدرت طبیعت و آنچه در خطر از دست دادن آن هستیم، است.

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

او می گوید: یخ هایی که در داخل هر غار می بینید می توانن بین 200 تا 1000 سال قدمت داشته باشند. هر غار می تواند خاکستر فوران های آتشفشانی باستانی را در داخل خود به دام بیاندازد، گویی در یک کپسول زمان قفل شده استکه تازه در آن لحظه کشف شده باشد.

نیوبرن به وسیله کار خود به عنوان یک عکاس و به عنوان یک راهنما، امیدوار است که پیرامون این غار های یخچالی و معنای آن ها برای سیاره ما حرف بزند.

منبع: یک پزشک

به "عکس هایی بی نظیر و زیبا از غار های یخچالی کشور ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی بی نظیر و زیبا از غار های یخچالی کشور ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید