فروش سری هورایزن از 32 میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ هوانورد، استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، به تازگی با انتشار آماری از یک نقطه عطف بزرگ در فروش سری هورایزن خبر داده است.

فروش سری هورایزن از 32 میلیون نسخه گذشت

این استودیو که در سال 2003 تأسیس شد، به علت استفاده از سخت افزار پلی استیشن برای ایجاد بازی هایی با جلوه های بصری شگفت انگیز با استفاده از موتور باز سازی خود یعنی دسیما که به وسیله استودیوهای دیگری مانند کوجیما پروداکشنز نیز مورد استفاده قرار می گیرد، معروفیت پیدا نموده است. گوریلا گیمز پس از مدت ها توسعه سری اول شخص کیل زون، آن را کنار گذاشت و بازی نقش آفرینی و دنیا باز هورایزن زیرو داون را در سال 2017 منتشر کرد.

این مجموعه داستان ایلوی (Aloy) به عنوان یک شکارچی را دنبال می نماید که در دنیایی پساآخرالزمانی و تحت تسلط ماشین ها زندگی می نماید. از زمان انتشار نسخه اول و موفقیت آن، این سری به مرور پیشرفته و استودیوی سازنده دو بازی دیگر از آن یعنی دنباله بازی نخست با نام هورایزن فوربیدن وست و بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain را منتشر نموده است.

گوریلا گیمز اخیرا برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد خود، آماری از فروش کلی این مجموعه محبوب منتشر نموده است. طبق آمار منتشر شده این سری تا به امروز 32.7 میلیون نسخه فروخته است و که سهم بازی هورایزن فوربیدن وست 8.4 میلیون نسخه بوده است. این استودیو بعلاوه خاطرنشان کرد که میلیون ها نفر دیگر این دنباله را به وسیله سرویس هایی نظیر پلی استیشن پلاس تجربه نموده اند. در بیانیه ای گوریلا گیمز آمده است:

بسیاری از هواداران گوریلا گیمز موفقیت این استودیو را در توییتر تبریک گفتند و پیش بینی کردند که نسخه سوم سری هورایزن احتمالا در آینده منتشر گردد. بعضی دیگر در حدس و گمان بودند که آیا سری کیل زون بازخواهد گشت یا خیر، اما به نظر می رسد که با توجه به موفقیت بزرگ سری هورایزن و بعلاوه لو رفتن پروژه چند نفره و معرفی نشده هورایزن که ممکن است در حال حاضر در حال توسعه باشد، گوریلا گیمز تمرکز خود را به این سری تغییر داده است. در نهایت صرف نظر از آنچه در حال حاضر در حال توسعه است، تماشا رشد این استودیو در 20 سال گذشته، قابل توجه است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش سری هورایزن از 32 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سری هورایزن از 32 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید