مسابقه مجازی ادبی استاد سخن

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، محمدمهدی کاظمی، معاون فرهنگی و اجتماعی ناژوان اصفهان درباره این مسابقه گفت: ما برنامه هایی در طول سال تدوین می کنیم که مناسبت های فرهنگی و اجتماعی را در آن می گنجانیم و بیشتر به صورت حضوری برگزار می شد، اما سال جاری با توجه به شرایط کرونا به سمت فضای مجازی گرایش پیدا کردیم.

مسابقه مجازی ادبی استاد سخن

وی اضافه کرد: قرن ها از انتشار گلستان و بوستان می گذرد و هنوز مردم دنیا از آثار سعدی استفاده می نمایند، حال وظیفه ماست که مفاخرمان را پاس بداریم و مردم دنیا را بیشتر با او آشنا کنیم.

وی ادامه داد: ما مسابقه مجازی ادبی استاد سخن را مانند مسابقه های دیگر که شرکت نمایندگانی از کشورهای مختلف داشتیم، بدون محدودیت داخلی و خارجی و به صورت مجازی و بین المللی برگزار می کنیم. شرکت نمایندگان اشعار سعدی و پندهای گلستان را حداکثر در 3 دقیقه به صورت فایل صوتی یا تصویری برای ما می فرستند و بعد با همکاری بنیاد سعدی داوری می کنیم.

وی اضافه کرد: هر نفر می تواند حداکثر 5 اثر ارسال کند و مهلت ارسال آثار از 11 تا 31 اردیبهشت 1400 از راه شماره واتساپ 00989133947936 است و در نهایت اواسط خرداد ماه نفرات برتر معرفی می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناژوان اصفهان درباره جوایز اهدایی نیز بیان کرد: کوشش می کنیم جوایز از صنایع دستی اصفهان باشد که یادگاری ارزشمندی محسوب می گردد.

کاظمی در خاتمه گفت: اگر کسانی که زبان فارسی را یاد گرفتند، اشعار سعدی را بخوانند، قطعاً مردم کشورمان هم بیشتر ارزش مفاخر ادبی را درک می نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مسابقه مجازی ادبی استاد سخن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه مجازی ادبی استاد سخن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید