میراث هاگوارتز در دو هفته 12 میلیون نسخه فروخت و رکورد تازه ای برای وارنر ثبت کرد

به گزارش وبلاگ هوانورد، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) را می توان یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2023 میلادی دانست. این بازی توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و توجه هواداران عناوین هری پاتر (Harry Potter) و منتقدان دنیای گیمینگ را به خود جلب کند. این بازی در عرضه خود نیز بسیار خوب عمل کرد و مسائل زیادی نداشت. به همین علت فروش خوبی هم داشته است.

میراث هاگوارتز در دو هفته 12 میلیون نسخه فروخت و رکورد تازه ای برای وارنر ثبت کرد

طبق چیزی که شرکت سازنده یعنی آوالانش (Avalanche) اعلام نموده است، بازی هاگوارتز لگاسی در دو هفته اول عرضه خود بیش از 12 میلیون نسخه فروش داشته است. این مقدار فروش باعث شده تا این بازی در همین بازه زمانی نزدیک به 850 میلیون دلار عایدی داشته باشد.

بازی میراث هاگوارتز در سبک دنیا باز و نقش آفرینی است. این بازی در دنیای هری پاتر جریان داشته و شما به عنوان یک دانش آموز نو وارد مدرسه هاگوارتز می شوید. این بازی در ابتدا برای کنسول های نسل 9 عرضه شد و در اواسط تابستان سال جاری برای کنسول های نسل 8 هم عرضه خواهد شد. نکته مهم در خصوص داستان میراث هاگوارتز این است که ارتباط خاصی با داستان کتاب ها و فیلم های هری پاتر ندارد. به علت اینکه سال ها قبل از آن جریان دارد. با این حال شما کرکترهای آشنایی را دیدار خواهید کرد.

این مقدار فروش از هر آنچه شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تا به حال عرضه نموده است بیشتر است. میراث هاگوارتز از لحاظ فروش رکورد فروش بازی های پلتفرم هایی که در آن حضور دارد را هم زده است. همینطور اینکه در زمان عرضه نزدیک به 1.28 میلیون نفر همزمان در توییچ تجربه این بازی را مشاهده نموده اند.

میراث هاگوارتز رکورد تعداد ساعت های بازی شده عناوین شرکت برادران وارنر را نیز با 280 ساعت شکسته است. شرکت سازنده نیز در یک پیغام از هواداران و کاربران این بازی تشکر نموده است. استودیوی آوالانش ریسک بزرگی کرد اما توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. به علت اینکه هواداران مجموعه های هری پاتر بسیار سخت گیر بوده و جلب رضایت آن ها کار دشواری است.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، بازی الدن رینگ بعد از گذشت 1 سال نزدیک به 20 میلیون نسخه فروش داشته است. این در حالی است که میراث هاگوارتز در مدت زمان بسیار کمتر 12 میلیون نسخه فروش داشته است. این نشان می دهد که این بازی موفقیت بسیار خوبی کسب نموده است. دنیای بازی میراث هاگوارتز بسیار گسترده و پر از جزئیات است. به همین علت کاربران از گشت و گذار در آن خسته نخواهند شد. از خلق داستان خود فرد در یک بازی می تواند بسیار جالب باشد. آوالانش تمام کوشش خود را نموده تا میراث هاگوارتز یک تجربه نقش آفرینی کامل در دنیای هری پاتر باشد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,100,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "میراث هاگوارتز در دو هفته 12 میلیون نسخه فروخت و رکورد تازه ای برای وارنر ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث هاگوارتز در دو هفته 12 میلیون نسخه فروخت و رکورد تازه ای برای وارنر ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید