بازسازی متال گیر سالید 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ هوانورد، یکی از مهم ترین نمایش ها و سورپرایزهای رویداد اخیر پلی استیشن رونمایی بازسازی بازی متال گیر سالید 3 بود که با نام کامل متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) معرفی گردید.

بازسازی متال گیر سالید 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

اگرچه این خبر مدت ها پیش به وسیله منابع مطلع مختلف اعلام شده بود اما نمایش تریلر سینمایی آن در رویداد پلی استیشن همه چیز را رسمی کرد. شرکت کونامی هنوز تاریخ عرضه ای برای بازسازی متال گیر سالید 3 اعلام ننموده است.

این بازی قرار است بازسازی متال گیر سالید 3: اسنیک ایتر (Metal Gear Solid 3: Snake Eater) باشد که در 17 نوامبر سال 2004 برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شده بود. این بازی به وسیله شرکت کونامی و با همکاری استودیو Virtuos توسعه داده خواهد شد. توسعه دهندگان اعلام نموده اند که علت آنکه عبارت دلتا در نام این بازسازی وجود دارد، این است که آن ها می خواستند با عبارت دلتا نشان دهند که این بازی در عین حالی که تغییراتی خواهد داشت اما به ساختار اصلی بازی متال گیر سالید 3 وفادار خواهد ماند.

شرکت کونامی در بیانیه رسمی خود برای معرفی این بازسازی بیان نمود: متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر یک نسخه بازسازی وفادار از بازی متال گیر سالید 3: اسنیک ایتر خواهد بود که در سال 2004 برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شده بود. نسل جدیدی از بازیکنان و هواداران وفادار هم می توانند داستان اصلی بیگ باس معروف را تجربه نمایند و شاهد چگونگی شکل گیری افسانه او در عملیات اسنیک ایتر باشند. در این بازسازی صداپیشگان اصلی شخصیت ها، خط داستانی غنی و ویژگی های گسترده بقا در محیط های خشن با گرافیک بی نظیر و صدای فراگیر به تصویر کشیده خواهند شد.

بعلاوه توسعه دهندگان بازی در سایت رسمی این اثر نوشتند: ما صمیمانه از حمایت های مستمر شما تشکر و قدردانی می کنیم. در حال حاضر، تیم توسعه در حال همکاری با یکدیگر هستند تا محیطی ایجاد نمایند که هواداران بتوانند سری متال گیر را روی جدیدترین پلتفرم ها تجربه نموده و از آن لذت ببرند. ما در حال بازسازی متال گیر سالید 3: اسنیک ایتر، یکی از محبوب ترین قسمت های سری متال گیر هستیم که داستان اصلی اسنیک را در قالب متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر نشان می دهد. ما سخت در حال کار روی متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر هستیم تا ضمن تکامل بخشیدن به گیم پلی با جلوه های بصری خیره نماینده و تجربه کاربری یکپارچه، یک تجربه وفادار به داستان اصلی و طراحی بازی را ارائه دهیم.

در ادامه نوشته آن ها آمده است: همزمان، سری متال گیر سالید: مستر کالکشن را عرضه خواهیم کرد که کامل ترین مجموعه ای است که قرار است سی و پنجمین سالگرد این سری را جشن بگیرد. مجموعه متال گیر سالید: مستر کالکشن این امکان را به هواداران می دهد تا بازی های قدیمی متال گیر سالید را همان طور که بودند، برای اولین بار روی جدیدترین پلتفرم ها تجربه نمایند. ما امیدواریم که شما از تجربه سری متال گیر روی جدیدترین پلتفرم ها لذت ببرید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی متال گیر سالید 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی متال گیر سالید 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید