بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

معرفی 4+1 کاربرد مهم هیلتی و نحوه اجاره آن

چکش هیلتی یک نوع چکش تخریب است که به نام برند تجاری هیلتی معروف است. این برند تجاری در زمینه فراوری ابزارهای قدرتی و تجهیزات اطفاء حریق فعالیت می نماید و در سراسر جهان شناخته شده است. چکش هیلتی به عنوان یکی از محصولات این برند فراوری می گردد و برای سوراخ...

18 شهریور 1402

هرآنچه که باید درباره شرکت فنی مهندسی زیگورات بدانید

گروه فنی مهندسی زیگورات در سال 1375 با پشتوانه تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و خلاق و مسئولیت پذیر تأسیس شد، این مجموعه که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در سه حوزه: مشاوره، مدیریت طراحی، واحد فراوری و اجرای محصولات لوکس و دکوراتیو فعالیت خود را آغاز...

7 شهریور 1402

42 مدرسه منطقه 2 تجهیز و بهسازی می شوند

طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه 2 باهدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه به دانش آموزان در قالب چهار بخش عمرانی، برنامه ای، تجهیزی و مناسب سازی اجرا می گردد.

6 شهریور 1402

نگاهی به شماری از موزه های امارات که مجله خبری نشنال به توصیف آنها پرداخته است

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به شماری از موزه های امارات که مجله خبری نشنال به توصیف آنها پرداخته است، برای شما نوشته شد.

29 مرداد 1402

گزارش کیهان از افزایش 80 درصدی فقر در یمن

کیهان نوشت: شعله جنگ در یمن اگرچه این روزها کم فروغ شده و آتش جنگ در حال خاموش شدن است، اما فقر و بحران انسانی همچنان دامن گیر مردم یمن است.

31 تیر 1402

بازسازی متال گیر سالید 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

یکی از مهم ترین نمایش ها و سورپرایزهای رویداد اخیر پلی استیشن رونمایی بازسازی بازی متال گیر سالید 3 بود که با نام کامل متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) معرفی...

8 خرداد 1402

رژیم غذایی بعد از عمل لیپوماتیک

پس از عمل لیپوماتیک باید رژیم غذایی خود را کمی تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر پس از لیپوماتیک به شما آنتی بیوتیک داده می گردد، آغاز به خوردن غذاهای حاوی پروبیوتیک مانند ماست کنید.

27 فروردین 1402

توضیح نو آموزش و پرورش در خصوص فروش مدارس خیرساز !

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفا از فروش اموال دولتی انجام می شود و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد، بلکه تکمیل خواهند شد.

3 اسفند 1401

گامی به سوی معکوس کردن روند پیری؛ امید به جوان کردن انسان با پلاسما درمانی

طول عمر یک موش صحرایی ماده به نام سیما با پلاسما درمانی با هدف بازسازی محیط گردش خون پستانداران، افزایش قابل توجهی یافته که امید ها را برای جوان سازی و افزایش طول عمر انسان زنده نموده است.

22 بهمن 1401

افزایش طول عمر انسان با پلاسما درمانی

طول عمر یک موش صحرایی با پلاسما درمانی با هدف بازسازی محیط گردش خون پستانداران، افزایش قابل توجهی یافته است.

22 بهمن 1401

کشورداری به شیوه های قدیمی در جهان امروز ممکن نیست

آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب در روزنامه اعتماد نوشت: زمستان سختی که از ماه ها پیش برای کشور های دیگر پیش بینی می شد، حالا گریبان کشور ما را هم گرفته است و چند روزی بود که مسوولان کشور در تلاشند تا همچنان این سختی را به روی خود نیاورند. اما با کاهش بیشتر...

30 دی 1401

14 مورد از برترین شهرهای دیدنی بریتانیا

مفتخر به داشتن چشم اندازهای متنوع و میراث فرهنگی غنی، بریتانیا جایگاه شهرهای تاریخی، موزه های زیبا و قلعه های قرون وسطی است. بریتانیا، تشکیل شده از کشورهای انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی، مخلوطی از جاذبه های مدرن با چشم اندازهای کهن ارائه می دهد....

22 دی 1401

محله نفرآباد شهر ری قابلیت سرویس دهی به زائران و خدمات دهی به گردشگران را دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، محله نفرآباد شهر ری قابلیت سرویس دهی به زائران و خدمات دهی به گردشگران را دارد.

7 دی 1401

خرید 5.5 میلیارد تومان تجهیزات برای آتش نشانان بیرجند

شهردار بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 5.5 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی هزینه شده است.

4 آذر 1401

نامگذاری اشتباه رباط آبگینه موجب نادیده گرفتن تاریخ آن شده است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، نامگذاری اشتباه رباط آبگینه موجب نادیده گرفتن تاریخ آن شده است.

2 آذر 1401

دستکش هوشمندی که حس لامسه را بازسازی می نماید

محققان از توسعه سیستم رندرینگ لمسی پوشیدنی تازه خبر داده اند که می تواند حس های لمسی را با وضوح فضایی بالا و نرخ پاسخ سریع تقلید کند.

2 آبان 1401

ساخت مدرسه شبانه روزی در سراب

فرماندار سراب گفت: برای 170 دانش آموز جامانده از تحصیل مدرسه شبانه روزی در حال ساخت است.

28 مهر 1401

سونی: بازی های پلی استیشن حداقل یک سال در انحصار کنسول باقی می مانند

هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن، به تازگی در مورد عرضه بازی های انحصاری سونی برای رایانه های شخصی صحبت کرده است.

17 مهر 1401

(اینفوگرافیک) جزئیات واردات اتوبوس های برقی به تهران

پیش از آنکه مهرماه فرا برسد، ناوگان اتوبوسرانی جان تازه ای می گیرد تا این بخش حمل ونقل همگانی تهران، آماده خدمت رسانی به شهروندان همزمان با شروع سال تحصیلی تازه گردد. 54 اتوبوس برقی مونتاژ نشده و اتوبوس دست دوم خارجی وارد کشور شد؛ 246 اتوبوس خارجی هم در...

3 شهریور 1401

صرفه جویی 331 میلیارد تومانی با نوسازی کمباین های برداشت گندم

تهران (پانا) - سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پیش بینی کرد که بازسازی و جایگزینی 1800 کمباین برداشت گندم حداقل 331 میلیارد تومان صرفه جویی برای کشور خواهد داشت.

31 مرداد 1401
تعداد: (59)