میهایلوویچ: از یکی از فرزندانم که به باشگاه شبانه رفته بود کرونا گرفتم!

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی تیم فوتبال بولونیا اعتراف کرد که از طریق یکی از فرزندانش که پروتکل های بهداشتی مربوط به کنترل ویروس کرونا را جدی نگرفته بود، به این ویروس مبتلا شده است.

میهایلوویچ: از یکی از فرزندانم که به باشگاه شبانه رفته بود کرونا گرفتم!

به گزارش وبلاگ هوانورد، سینیشا میهایلوویچ به واسطه ابتلایش به بیماری سرطان خون جزو آن دسته از افرادی است که ابتلا به کرونا سلامت شان را بیشتر از سایرین به خطر می انداخت. به همین دلیل خیلی ها زمانی که خبر ابتلای سرمربی صرب تیم فوتبال بولونیا به کرونا منتشر شد او را بابت اهمال در حفظ سلامتی اش مورد سرزنش قرار دادند.

اکنون سرمربی پیشین میلان درباره چگونگی ابتلایش به کرونا توضیح داده و می گوید مردم بدون آنکه بدانند او چطور به این بیماری مبتلا شده است، درباره اش قضاوت کردند.

میهایلوویچ گفت: من هیچ کاری که مقرر شده بود برای پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام ندهیم را انجام ندادم. به همین دلیل خیلی ناراحت کننده بود وقتی می دیدم که مردم اینقدر از من و خانواده ام انتقاد می کنند. من کاملاً طبق مقررات عمل کردم و زمانی هم که به تعطیلات رفته بودم، دقیقاً براساس پروتکل های بهداشتی رفتار می کردم. متأسفانه با وجود شیوع کرونا باشگاه های شبانه باز بودند و من هم نمی توانستم به فرزندانم بگویم که در تعطیلات به چنین مکان هایی نفرایند، وقتی مقامات مسئول رفتن به آنجا را مجاز اعلام کرده اند. از این رو فکر می کنم که از طریق یکی از فرزندانم که زودتر از من به کرونا مبتلا شد، من هم به این ویروس مبتلا شدم، اما الان نتیجه تست او منفی بوده است. چیزی که واقعاً مرا ناراحت می کند این است که برای دومین سال متوالی نمی توانم در اردوی پیش فصل تیمم حضور داشته باشم.

وی در ادامه افزود: البته لازم است این را هم بگویم که با دیدن کارهایی که بازیکنان و دستیارانم انجام داده اند، به این باور رسیدم که شاید آنها بدون من بهتر هم کار می کنند.

میهایلوویچ سال گذشته نزدیک به چهار ماه در بیمارستان بستری بود تا فرایند شیمی درمانی و عمل پیوند مغز استخوان روی او صورت بگیرد. او به تدریج بهبودی اش را به دست آورد تا اینکه مشخص شد به کرونا مبتلا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میهایلوویچ: از یکی از فرزندانم که به باشگاه شبانه رفته بود کرونا گرفتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ: از یکی از فرزندانم که به باشگاه شبانه رفته بود کرونا گرفتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید