ناتو در انتظار پیغام های مهم اردوغان

به گزارش وبلاگ هوانورد، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه بیان کرد، رئیس جمهوری این کشور طی مشارکتش در اجلاس سران ناتو در روزهای آینده پیغام های مهمی را ارائه خواهد نمود.

ناتو در انتظار پیغام های مهم اردوغان

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر اهمیت نشست آینده سران ناتو خطاب به وبلاگ هوانورد گفت: پیغام های مهمی وجود دارند که آنها را رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در نشست آینده ناتو مطرح خواهد نمود. آنکارا دیدگاه های مختلف خود را مطرح می نماید از جمله شرایط ناتو در قرن 21، رویکرد، مسؤولیت ها و اولویت های آن.

کالین در ادامه اضافه کرد: این روزها شاهد حالتی از بحث و جدل درخصوص موضوعات مختلف مربوط به پیمان آتلانتیک مانند آینده، هویت و رویکرد آن هستیم.

وی همچنین توضیح داد: اردوغان طی نشست ناتو دیدگاه های مهم کشورش را با توجه به اینکه ترکیه دارای دومین ارتش بزرگ در ناتو است، ارائه خواهد داد.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت: منطقه امن در شمال سوریه و مسائل مهاجرت موضوعاتی هستند که در اروپا از نزدیک دنبال می شوند ما پس از عملیات چشمه صلح، شاهد واکنش های بعضی کشورهای غربی پس از پاکسازی مرزهایمان از سازمان های تروریستی بودیم. توجیهی برای آن نیست چرا که این عملیات علیه سازمان های تروریستی بود نه غیرنظامیان یا کردها یا اقلیت های دینی.

ترکیه نهم اکتبر عملیاتی تحت عنوان چشمه صلح را در سوریه علیه نیروهای یگان های مدافع خلق کرد (ی پ گ) به راه انداخت که این عملیات با محکومیت بین المللی روبرو شد. پیش از شروع این عملیات، آمریکا از خروج نیروهای آمریکایی از این منطقه اطلاع داد که چراغ سبزی برای شروع عملیات ترکیه به حساب می آمد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،استولتنبرگ: ناتو تنها ضامن امنیت در اروپاست

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: ایران آنلاین

به "ناتو در انتظار پیغام های مهم اردوغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو در انتظار پیغام های مهم اردوغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید