وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری

به گزارش وبلاگ هوانورد، در حال حاضر 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در دو سطح مرکز رشد و پارک علم و فناوری وجود دارد.

وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد فضای اختصاصی جهت استقرار واحد های دانش بنیان استان در شهرک های صنعتی، گفت: سال جاری با انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی، زمینی به مساحت پنج هکتار در نظر گرفته شد تا شرکت های فناور و دانش بنیان که به مرحله نیمه صنعتی و صنعتی رسیده اند، در این فضا مستقر شوند.

وی درخصوص حمایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از شرکت های دانش بنیان، گفت: در حال حاضر در دو سطح مرکز رشد و پارک علم و فناوری، 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید

پیرعلی اضافه کرد: خدمات پارک علم و فناوری به این شرکت ها شامل فضای اداری و کارگاهی، آموزش و مشاوره، راهبری و منتورینگ، تجاری سازی، مالکیت معنوی، حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی است بعلاوه تسهیلات در حوزه های مختلف مانند نمونه سازی، سرمایه در گردش، تجاری سازی و. در اختیار شرکت های مستقر در پارک قرار می گیرد.

وی ادامه داد: جهت تسهیل فرایند های ثبت و حمایت از شرکت های دانش بنیان برنامه هایی از جمله مشخص کارگزار های حوزه های تجاری سازی، خدماتی و... اقداماتی در مورد ارتقای مرکز نوآوری صنعتی صورت گرفت.

وبلاگ هوانورد چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید