وزیر ارشاد: منابع اقتصادی در حوزه فرهنگ احتیاج به مدیریت بهتری دارد

به گزارش وبلاگ هوانورد، تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه منابع اقتصادی در حوزه فرهنگ احتیاج به مدیریت بهتری دارد عنوان نمود که در کمیسیون فرهنگی دولت، طرحی در این زمینه در حال پیگیری است.

وزیر ارشاد: منابع اقتصادی در حوزه فرهنگ احتیاج به مدیریت بهتری دارد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در نشست هم اندیشی رئیس سازمان بودجه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه از رویکرد برنامه محوری سازمان برنامه و بودجه در حوزه فرهنگ حمایت می نماید و برنامه های حوزه فرهنگ در این بخش نهایی شده است.

وی اضافه نمود: منابع مالی در حوزه فرهنگ احتیاج به مدیریت بهتری دارد و در کمیسیون فرهنگی دولت، طرحی در این زمینه در حال پیگیری است.

توجه به فرهنگ از اولویت های دولت است

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هم با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ، گفت: توجه به فرهنگ از اولویت های دولت و حاکمیت است، اما باید در حوزه فرهنگی، متولی تعیین داشته باشیم.

مسعود میرکاظمی در نشست هم اندیشی لایحه بودجه 1401 با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه نمود: در حال حاضر در بخش فرهنگ یا حوزه های اجتماعی شاهد تکثر سازمان ها و دستگاه ها هستیم در حالی که این بخش احتیاج به متولی تعیین دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به شرایط مالی کشور گفت: با وجود صرف بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان در هشت سال گذشته شاخص های کلان کشور شرایط خوبی ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر ارشاد: منابع اقتصادی در حوزه فرهنگ احتیاج به مدیریت بهتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارشاد: منابع اقتصادی در حوزه فرهنگ احتیاج به مدیریت بهتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید