پینترست با اپلیکیشن Shuffles ساخت کلاژ را لذت بخش تر از همواره می نماید

به گزارش وبلاگ هوانورد، به گزارش TechCrunch، امروز پینترست یک اپلیکیشن تازه برای سیستم عامل iOS به نام Shuffles منتشر نموده است. این اپلیکیشن، یک شبکه اجتماعی به سبک کلاژ است که در آن کاربران می توانند یک مودبرد دیجیتال ایجاد نمایند و با دیگران در این پلتفرم تعامل نمایند. این اپلیکیشن از امروز به وسیله لینک دعوت در دسترس کاربران واقع شده است.

پینترست با اپلیکیشن Shuffles ساخت کلاژ را لذت بخش تر از همواره می نماید

در این اپلیکیشن کاربران می توانند با استفاده از کتابخانه عکس پینترست کلاژهای خود را بسازند یا از اشیایی که می خواهند با دوربین گوشی عکس بگیرند. این برنامه بعلاوه دارای تعدادی قابلیت ویرایش عکس مانند Cut Out برای جداسازی اشیاء در یک عکس خاص، کلاژ برای همپوشانی عکس ها و ترکیب کردن خلاقیت های کاربران با یکدیگر و Animate برای قرار دادن جلوه های بصری بر روی اشیا است. پروژه نهایی را بعلاوه می توان در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

به گفته TechCrunch، اپلیکیشن Shuffles به وسیله تیم TwoTwenty پینترست طراحی شده است. اپ Shuffles در واقع روشی مجذوب کننده برای طراحی، انتشار و به اشتراک گذاری محتوای بصری است. باید اشاره کنیم که پینترست، تنها شرکتی نیست که روی این ایده کار می نماید. در اکتبر 2021، ادوبی پلتفرم Canvas خود را برای اشتراک گذاری و تعامل مودبرد در مجموعه Creative Cloud خود با قابلیت ایجاد تغییرات در پروژه یکدیگر، به کاربران معرفی کرد.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ

به "پینترست با اپلیکیشن Shuffles ساخت کلاژ را لذت بخش تر از همواره می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینترست با اپلیکیشن Shuffles ساخت کلاژ را لذت بخش تر از همواره می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید