چاپ هدایای تبلیغاتی در مجموعه چاپ تهران

به گزارش وبلاگ هوانورد، همه شرکت های فعال در بازار برای کسب نتایج موفقیت آمیز، رشد و شکوفایی احتیاج به مشتری دارند. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های موثر برای جذب مشتریان می باشد. شاید تصور کنید که برای داشتن یک تبلیغات پرشور باید هزینه های گزافی پرداخت کنید اما آن چیزی که موجب تاثیرگذاری تبلیغات می گردد انتخاب هوشمندانه هدیه های تبلیغاتی است. بعضی از ویژگی های هدیه های تبلیغاتی عبارتند از:

چاپ هدایای تبلیغاتی در مجموعه چاپ تهران
  • مشتری با تماشا هدایای تبلیغاتی باید به یاد برند و شرکت شما بیفتد.
  • هدایای تبلیغاتی باید طراحی خلاقانه داشته باشند.
  • هدیه تبلیغاتی شما باید کاربردی باشد به نحوی که فرد به طور مداوم از آن استفاده کند.
  • هدایای تبلیغاتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

هدایای تبلیغاتی که مجتمع چاپ تهران تهیه می نماید از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مجتمع چاپ تهران سالیان زیاد است که در عرصه چاپ هدایای تبلیغاتی فعالیت می نماید.

آشنایی با هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی به افراد خاص با موقعیت شغلی و اجتماعی بالا تعلق می گیرد. به همین علت هدایا از لحاظ کیفیت، ظاهر، نوع بسته بندی و … باید بسیار زیبا باشند. بعضی از هدایای خاص مدیریتی عبارتند از:

  • چاپ ست مدیریتی: ست های مدیریتی بسیار شیک، زیبا و کاربردی هستند. برای جذابیت بیشتر ست های مدیریتی آن ها را در قالب دو تکه و بیشتر طراحی می نمایند. همان طور که از نام این هدیه تبلیغاتی معین است این هدایا از چندین تکه مجزا تشکیل شده اند. هدایا داخل یک جعبه به صورت زیبا قرار داده میشوند.ست های مدیریتی قیمت بالایی ندارند.
  • چاپ سررسید و سالنامه: سررسید یکی از ابزارهای پر کاربرد تبلیغاتی محسوب می گردد زیرا با هدیه دادن آن علاوه بر تبریک سال نو می توانید در برگه های ابتدایی آن شرکت، برند و لوگوی خود را معرفی کنید. اغلب شرکت ها دو مدل سر رسید سفارش می دهند که عبارتند از: سر رسید مخصوص مدیران و سر رسید عمومی

معرفی هدایای تبلیغاتی (چاپ تقویم)

انواع تقویم دیواری و رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد محسوب می شوند. یکی از مزایا و ویژگی های چاپ تقویم این است که تقویم ها در تمام طول سال مقابل چشم افراد زیادی قرار می گیرند. اگر مشتریان شما تقویم را داخل منزل خود قرار دهند علاوه بر اهالی منزل، مهمان ها نیز در طول سال تبلیغات شرکت را خواهند دید. اگر کارمندان و مدیران شرکت ها، سازمان ها و … یک نمونه از تقویم اهدایی شما را روی میز خود قرار دهند. همه مشتریان و مراجعین آن ها می توانند تبلیغات شرکت شما را مشاهده نمایند. تقویم دیواری و رومیزی از لحاظ مالی بسیار ارزان هستند و مدل های گوناگونی دارند.

فلش مموری تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی مطابق با تکنولوژی های تازه

امروزه شاهد رشد روز افزون تکنولوژی هستیم. به همین جهت ابزار دیجیتال جایگاه ویژه ای در میان مردم بدست آورده اند. هدایای دیجیتال یکی از برترین هدایای تبلیغاتی برای عموم مردم محسوب می شوند. بعضی از هدایای دیجیتال پرهوادار عبارتند از:

  • فلش مموری: یکی از هدایای تبلیغاتی پر هوادار در میان قشر جوان و نوجوان فلش مموری می باشد. شما می توانید کاتالوگ ها، بروشورهای تبلیغاتی و … را داخل فلش مموری قرار دهید و آن ها را به مشتریان خود هدیه دهید.
  • موس تبلیغاتی: امروزه بسیاری از افراد در منزل و محیط کار با کامپیوتر و رایانه فعالیت می نمایند. به همین علت موس یکی از هدایای تبلیغاتی پرهوادار محسوب می گردد.
  • شارژر فندکی: گوشی همراه جزء لاینفک زندگی ماشینی محسوب می گردد. برای شارژ کردن گوشی همه افراد از باتری ماشین استفاده می نمایند. به همین جهت باتری ماشین دچار آسیب دیدگی می گردد. شارژر فندکی برترین روش برای شارژ گوشی در ماشین می باشد و می تواند یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد باشد.

بچ سینه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی مناسب همایش ها

شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند هدایای تبلیغاتی خود را در سمینارها و نمایشگاه های مختلف به مخاطبین و مشتریان خود اهدا نمایند. بدین ترتیب آن هدیه تبلیغاتی بیشتر در خاطر مشتریان باقی خواهد ماند.

  • تندیس: تندیس نوعی یاد بود یا یادگاری می باشد. شرکت های مختلف برای سپاسگزاری از کارمندان و مدیران نمونه خود یا افراد موثر در شرکت ها تندیس های تبلیغاتی را سفارش می دهند.
  • بچ سینه: بچ سینه نوعی از هدایای تبلیغاتی برای کارمندان شرکت ها محسوب می گردد. در واقع کارمندان با زدن این بچ سینه و رفت و آمد در سطح شهر برای شرکت محل فعالیت خود تبلیغات می نمایند.
  • فولدر و پوشه: کارمندان، مدیران سازمان ها و شرکت ها برای فعالیت در همایش ها و محل کار خود به ابزاری برای نگهداری از برگه های اداری احتیاج دارند. پوشه ها و فولدرهای تبلیغاتی می توانند به خوبی بروشورها، کاتالوگ ها و … را داخل خود نگه داری نمایند و ابزار مناسبی برای تبلیغات می باشند.

پوشاک و پارچه ابزار مناسب برای تبلیغات

انواع تی شرت مردانه، شال، لباس و … می توانند هدایای تبلیغاتی مطلوبی برای شرکتهای مختلف باشند. بعضی از هدیه های پارچه ای تبلیغاتی عبارتند از:

  • تیشرت تبلیغاتی: تیشرت یک لباس آزاد و راحت برای بانوان و آقایان می باشد از این رو بسیاری از شرکت ها با چاپ لوگوی خود بر روی آن ها اقدام به هدیه دادن تیشرت به مشتریان و کارمندان خود می نمایند. تیشرت تبلیغاتی حس امنیت، اعتماد، روحیه تیمی و … را به مشتریان القا می نماید.
  • لباس کار: لباس کار یکی از هدایای تبلیغاتی به صرفه و مالی برای شرکت ها می باشد. بسیاری از شرکت ها ملزم به استفاده از لباس کار هستند از این رو تبلیغات بر روی لباس کار یک فرصت مناسب برای شرکت ها محسوب می گردد. لباس کار باید راحت، باکیفیت، ضد چروک و … باشد.

لوازم فرهنگی هدایای مناسبی برای تبلیغات هستند

هدایای تبلیغاتی فرهنگی تاثیرات زیادی بر روی مشتریان و کارمندان دارد. شرکت ها و سازمان های مختلف براساس سابقه مشتریان و کارمندان خود به آن ها هدایایی ارائه می دهند.

  • لوازم التحریر: اتوماتیک، مداد، مداد رنگی، پاک کن و … جزء هدایای تبلیغاتی هستند. معمولا لوگو و برند شرکت را بر روی این اقلام چاپ می نمایند.
  • صنایع دستی: در تمام نقاط کشور صنایع دستی مختلفی اعم از میناکاری، فیروزه کاری، معرق کاری و … وجود دارد. بیشتر شرکت هایی که به صورت بین المللی در عرصه تجارت فعالیت دارند این نوع از هدایای تبلیغاتی را داخل بسته بندی های مزین شده به لوگوی شرکت قرار می دهند و به مشتریان خارجی خود اهدا می نمایند.

چاپخانه تهران بزرگترین مرکز چاپ و فراوری سالنامه و تقویم به صورت عمومی و اختصاصی با برترین قیمت و برترین کیفیت می باشد.

برای بازدید محصولات میتوانید به سایت ما مراجعه نمایید

منبع: فوت و فن

به "چاپ هدایای تبلیغاتی در مجموعه چاپ تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ هدایای تبلیغاتی در مجموعه چاپ تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید