طراحی لوگو

آنالیز کامل خرید لباس برند

در عصر کنونی خرید آنلاین به یک فرآیند عادی بدل شده و این موضوع به شکل رایجی در حال اجرا است. لباس برند از جمله مواردی می باشد که افراد در پی آن در خریدهای آنلاین خود می باشند. پیدا کردن یک مجموعه که بتواند مانتو زنانه یا مانتو شلوار اصل ارائه کند، بسیار...

18 بهمن 1401

5 دلیل پرپر زدن صفحه گوشی ایفون!

ممکن است تا به حال برایتان پیش آمده باشد که موقع استفاده روزمره از گوشی آیفون خود با پرپر زدن صفحه نمایش روبرو شوید. سوسو زدن یا همان پرپر زدن صفحه گوشی ایفون می تواند ناشی از دلایل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد؛ اما خوشبختانه به راحتی قابل حل است.

10 آبان 1401

چاپ هدایای تبلیغاتی در مجموعه چاپ تهران

همه شرکت های فعال در بازار برای کسب نتایج موفقیت آمیز، رشد و شکوفایی احتیاج به مشتری دارند. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های موثر برای جذب مشتریان می باشد. شاید تصور کنید که برای داشتن یک تبلیغات پرشور باید هزینه های گزافی پرداخت کنید اما آن چیزی که موجب...

27 مهر 1401

راهنمای خرید برترین لپ تاپ از 50 تا 80 میلیون تومان (اسفند 1400)

نوسان قیمت در لپ تاپ ها هر ماه غیرقابل پیش بینی است و شاید شما هم تصمیم گرفته اید تا در روزهای پایانی سال، به سراغ خرید یک لپ تاپ پرقدرت بروید. در این راهنمای خرید برترین لپ تاپ اسفند 1400، ما به سراغ لپ تاپ های بازه قیمتی 50 تا 80 میلیون تومان بهمن رفته ایم.

8 اردیبهشت 1401

یادبود جمشید مشایخی و گیتی رئوفی در چارسو

تهران (پانا) - تیزر مستند نیمه بلند بریکولاژ؛ زندگی نادر مشایخی به کارگردانی محمود توسلیان و تهیه کنندگی رحمان حاصلی در آستانه نخستین اکران این فیلم در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد.

12 بهمن 1400

فراخوان نخستین جایزه ملی زیورآلات و جواهرات ایرانی منتشر شد

ایرنا/ براساس اخبار و گزارش های بدست رسیده، فراخوان نخستین جایزه ملی زیورآلات و جواهرات ایرانی منتشر شد.

2 بهمن 1400

تاریخچه برند آسیکس Asics؛ آغاز همه چیز از پاهای یک هشت پا

در سال 1977، کیاشیرو اونیتسوکا Kihachiro Onitsuka با همکاری دو شرکت دیگر برند آسیکس را پایه گذاری کرد و با شعار ذهن سالم در بدن سالم توانست به برند محبوب دل ورزشکاران و مردم عادی با سلایق مختلف تبدیل گردد.

3 بهمن 1399