چطور در اندروید یادآورهای پیامکی بسازیم؟

به گزارش وبلاگ هوانورد، احتمالا برایتان رخ داده که به دلیل درگیری ذهنی و یا مشغله های زیادی که دارید، فراموش کار شوید و حتی مسائل بسیار مهم را نیز پشت گوش بیندازید. از آن جایی که گوشی های موبایل همواره در کنار ما هستند و هدف اصلی آن ها یاری به آزادی و راحتی بیشتر ماست، پس قطعا باید برای حل این مشکل هم باید یک راه حل مفید در گوشی های موبایل وجود داشته باشد. در واقع باید در پی راهی باشیم که گوشی موبایل همه چیز را به ما یادآوری کند و این فراموش کار بودن ما را به نوعی بهبود ببخشد. اپلیکیشن Messages by Google می تواند در این زمینه به یاری ما بیاید. در این مقاله آنالیز می کنیم.

چطور در اندروید یادآورهای پیامکی بسازیم؟

چرا باید به سراغ یادآوری زمان های مهم با ارسال پیغامک برویم؟

اپلیکیشن Messages by Google این امکان را می دهد که بتوانیم با ارسال یک پیغامک ساده، برای خود یک یادداشت بگذاریم و یا این که می تواند تاریخ یک رویداد، روز تولد و یا قرار دیدار را به ما یادآوری کند. در نتیجه باعث می گردد که هیچ چیز را فراموش نکنیم و همه چیز طبق برنامه و به درستی در زندگی ما پیش برود. متاسفانه این اپلیکیشن فقط مختص به گوشی های اندرویدی است و کاربران آیفون باید از دیگر اپلیکیشن ها برای این کار استفاده نمایند.

زیبایی استفاده از نرم افزار Messages by Google این است که کار کردن با آن همچون ارسال یک پیغامک آسان و بدون دردسر است. نکته جالب دیگر نیز قابلیت استفاده از Google Messages روی لینوکس و ویندوز است. با استفاده از دکمه زیر می توانید این اپلیکیشن را برای گوشی موبایل اندرویدی خود به راحتی دانلود کنید.

چگونگی یادآوری زمان های مهم با ارسال پیغامک

حالا که در بخش قبلی به سراغ معرفی و آنالیز کامل کاربردهای اپلیکیشن Messages by Google رفتیم، نوبتی هم که باشد نوبت به یادگیری نحوه کار با آن رسیده است. پس ابتدا این نرم افزار را با استفاده از دکمه بالا دانلود و سپس مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

مرحله اول) در ابتدا وارد برنامه شوید و روی گزینه Start Chat ضربه بزنید.

مرحله دوم) حال آغاز به تایپ کردن نام خود در قسمت Type a name, phone number or کنید.

مرحله سوم) در این مرحله شما باید نام خود را بر اساس شماره تان پیدا کنید و سپس همچون تصویر پایین روی آن ضربه بزنید.

مرحله چهارم) اکنون روی قسمت Text message ضربه بزنید و پیغام مورد نظر خود را بنویسید.

مرحله پنجم) حالا دقت داشته باشید که باید انگشت خود را چند ثانیه روی نماد پیغامک نگه دارید.

مرحله ششم) به سراغ گزینه Pick date and time بروید.

مرحله هفتم) انتخاب تاریخ و زمان مورد نظر شما در این بخش انجام می گردد.

مرحله هشتم) پس از انتخاب تاریخ و زمان روی گزینه Save ضربه بزنید.

مرحله نهم) در نهایت نیز روی نماد SMS ضربه بزنید تا پیغام متنی برای خود شما زمانبندی یا در همان لحظه ارسال گردد!

بدین ترتیب شما یادآوری زمان های مهم با ارسال پیغامک را در عرض چند ثانیه انجام داده اید. به همین سادگی!

جمع بندی

هدف ما در این مطلب کوتاه و مختصر آنالیز کامل چگونگی یادآوری زمان های مهم با ارسال پیغامک بود که در ادامه نحوه کار با آن را نیز به شما آموزش دادیم. در واقع شما با استفاده از اپلیکیشن Messages by Google به صورت کامل از اپلیکیشن های دیگر بی احتیاج می شوید و تمامی امور مربوط به یادآوری زمان ها و تاریخ ها و بعلاوه یادداشت گذاری های مختلف را با آن مدیریت خواهید کرد. حال شما بگویید که استفاده از این برنامه برای شما لذت بخش و کاربردی بود یا خیر؟ شما بعلاوه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ هوانورد مگ در میان بگذارید.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ

به "چطور در اندروید یادآورهای پیامکی بسازیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در اندروید یادآورهای پیامکی بسازیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید