ژاوی: پیروزی مقابل ناپولی به ما اعتمادبه نفس می دهد، هنوز چیزی نبرده ایم اما باید فروتن باشیم

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش مقابل ناپولی راضی است و به شاگردانش هشدار داد که با فروتنی به کارشان در لیگ اروپا ادامه دهند.

ژاوی: پیروزی مقابل ناپولی به ما اعتمادبه نفس می دهد، هنوز چیزی نبرده ایم اما باید فروتن باشیم

به گزارش وبلاگ هوانورد، ژاوی هرناندس که تیم تحت راهنماییش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت پلی آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پیروز شد با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را در استادیوم دیه گو آرماندو مارادونا شکست دهد و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با رجحان 5 بر 3 راهی دور بعد رقابت ها گردد، پس از این بازی گفت: عملکرد ما در حال پیشرفت است و باید از فضاهایی که باز می گردد، برترین استفاده را ببریم.

وی بعلاوه با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی گفت: این مدل تاکتیکی است که ما می خواهیم دنبالش کنیم. این همان چیزی است که به دنبالش بودیم و به آن دست یافتیم. بازیکنان و طرفداران مستحق این پیروزی بودند. از عملکردمان راضی هستیم، اما باید فروتن باشیم. این پیروزی به ما اعتمادبه نفس می دهد. ما 90 دقیقه بر بازی تسلط داشتیم و این اولین باری است که از زمانی که من راهنمایی بارسلونا را برعهده دارم، واقعاً این کار را انجام می دهیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: ما مقابل ناپولی قرار گرفتیم که معمولاً گل های زیادی دریافت نمی کند، تیمی که بیشتر برای حضور در لیگ قهرمانان مناسب است و نامزد کسب اسکودتوست. طبیعی است که انتظارات بالا باشد، زیرا ما بارسلونا هستیم، اما باید به یاد داشته باشیم که هنوز چیزی نبرده ایم. ما در مرحله یک هشتم نهایی هستیم و می خواهیم برنده شویم، اما باید فروتن باشیم.

ژاوی در انتها گفت: وقتی بازیکنانم از فوتبال خود لذت می برند و طرفداران را نیز سرگرم می نمایند، خرسند می شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ژاوی: پیروزی مقابل ناپولی به ما اعتمادبه نفس می دهد، هنوز چیزی نبرده ایم اما باید فروتن باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: پیروزی مقابل ناپولی به ما اعتمادبه نفس می دهد، هنوز چیزی نبرده ایم اما باید فروتن باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید