گفتگوی عراقچی و همتای اوکراینی درباره مسائل دوجانبه و موضوعات بین المللی

به گزارش وبلاگ هوانورد، معاونین سیاسی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین در چارچوب دومین نشست گفتگوهای سیاسی دوجانبه، درباره آخرین تحولات دوجانبه و همچنین بعضی موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی بحث و گفتگو کردند.

گفتگوی عراقچی و همتای اوکراینی درباره مسائل دوجانبه و موضوعات بین المللی

به گزارش وبلاگ هوانورد، در جریان برگزاری دومین نشست گفتگوهای سیاسی معاونین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین که به ریاست دکتر سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و آقای یوگنی ینین معاون وزیر امور خارجه اوکراین انجام شد، طیفی از موضوعات مورد علاقه دوکشور مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

در این دور از گفتگوهای سیاسی، دو طرف ضمن مرور آخرین تحولات روابط دوجانبه در حوزه های مختلف سیاسی، مالی، فرهنگی، آموزشی و امور کنسولی، راههای توسعه و گسترش روابط را مورد آنالیز قرار دادند.

در این نشست سیاسی همچنین دیدگاههای دو طرف در مورد بعضی موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی نظیر تحولات مربوط به برجام، تحریم های یکجانبه و غیرقانونی امریکا علیه کشورمان، تحولات جاری در منطقه، اثار و پیامدهای کشوری و بین المللی ناشی از شیوع ویروس کووید 19 و راههای مقابله و مبارزه با آن مطرح و مورد گفتگو نهاده شد.

دور سوم این مذاکرات در کی یف برگزار خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گفتگوی عراقچی و همتای اوکراینی درباره مسائل دوجانبه و موضوعات بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی عراقچی و همتای اوکراینی درباره مسائل دوجانبه و موضوعات بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید