گلکسی A05 و A05s با چیپست بهتر معرفی شدند

به گزارش وبلاگ هوانورد، ساعاتی قبل سامسونگ در مالزی از دو گوشی نو گلکسی A05 و A05s رونمایی کرد که در کنار استفاده از چیپست بهتر، سرعت شارژ بالاتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می نمایند. در ادامه به مشخصات این دو گوشی می پردازیم.

گلکسی A05 و A05s با چیپست بهتر معرفی شدند

هر دو گوشی دارای نمایشگر 6.7 اینچی PLS LCD هستند ولی مدل A05 رزولوشن HD+ ارائه می نماید و مدل A05s دارای رزولوشن FHD+ است. بعلاوه باید به پشتیبانی هر دو نمایشگر از رفرش ریت 90 هرتز هم اشاره کنیم. کاربران با خرید گلکسی A05 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روبرو می شوند. مدل A05s هم اگرچه از همین دوربین 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق استفاده می نماید، ولی در پنل پشتی دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم دارد و ضمناً دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است.

گلکسی A05 و A05s از نظر سخت افزاری توان بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارند. گوشی A05 از چیپست Helio G85 بهره می برد و مدل A05s دارای اسنپدراگون 680 است. از نظر رم و حافظه داخلی هم با حداکثر رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روبرو هستیم. خوشبختانه هر دو از کارت حافظه پشتیبانی می نمایند ولی خبری از پشتیبانی از اینترنت 5G نیست. از دیگر تغییرات مهم نسبت به نسل قبلی، باید به پشتیبانی از شارژ 25 واتی اشاره کنیم.

باتری این دو گوشی، دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است و با وجود اینکه A05s از حسگر اثر انگشت بهره می برد، ولی A05 فاقد چنین مشخصه ای است. هر دو گوشی با اندروید 13 به دست کاربران می رسند و سامسونگ وعده داده که A05s می تواند به مدت 4 سال از آپدیت اندروید بهره مند گردد ولی همچین وعده ای برای گلکسی A05 مطرح نشده است.

کاربران برای خرید این دو گوشی می توانند بین رنگ های مشکی، سبز و نقره ای دست به انتخاب بزنند و هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن ها رسما اعلام نشده است.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A05 و A05s با چیپست بهتر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A05 و A05s با چیپست بهتر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید